Bali
8,7

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Cempaka Belimbing Villas**** bij :

15 reviews over Hotel Cempaka Belimbing Villas in het Nederlands

Mooi!!

rubro, 5-9-2016

Dit hotel ligt in een prachtige omgeving tussen de rijstvelden.

De hotelkamer is een 2 onder 1 kap met ruime slaapkamer en hele mooie buitenbadkamer.

Je kunt in het restaurant een prima diner bestellen. Gelukkig maar, want er zijn geen andere restaurants in de buurt.

Het ontbijt is okee maar wat aan de eenvoudige kant.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Geweldig hotel en locatie.

Peter, 28-8-2012

In een woord top! Aanrader voor als je van zuid naar noord (of andersom) even een tussenstop wilt maken. Niet voor lang verblijf want verder is er met kids weinig te doen maar ligging en het uitzicht is wonderschoon. Mooie wandeling door rijstvelden gemaakt. Een oase van rust.
Gereisd familie in januari 2012

voor herhaling vatbaar

peter, 16-2-2011

prachtig en zeer rustig gelegen klein resort. een aantal bungalows kijkt uit over het zwembad een paar anderen over de rijstvelden en een aantal over de vallei. Zeer mooie en ruime kamers, met terras. Goed restaurant. wat duurder dan normaal, maar nog steeds spotgoedkoop t.o.v Nederlandse prijzen. Prima stek om wandelingen te maken in de omgeving en de mooiste sawah's die je je voor kunt stellen. We waren hier voor de tweed, maar vast niet voor de laatste keer.
Gereisd met partner in februari 2011

prachtige plek midden in de rijstvelden

grinsven, 10-1-2011

Hotel Cempaka Belimbing ligt geweldig mooi.

Heel rustig/afgelegen met uitzicht op de rijstvelden.

Vanuit het hotel is het heel goed mogelijk om een wandeling te maken. FOTOTOESTEL meenemen!!

Geweldige uitzichten.

Na de wandeling kun je je schoenen bij de receptie neerzetten, en dan komen ze schoon weer terug. Heel vriendelijke personeel.

Lekker eten in het restaurant (niet goedkoop).

Mooi zwembad met prachtig uitzicht. Wirlpool wordt aangezet als je het even vraagt bij de receptie.

Prima lokatie tijdens een rondreis.

Gereisd familie in januari 2011

Zeer rustig paradijsje tussen de rijstvelden

HesdeW, 17-10-2010

Prachtig resort, zeer goed onderhouden met goed restaurant

Leuk zwembad (beetje koud) met extra whirlpool

Ideaal om geheel tot rust te komen

Gereisd met partner in september 2010

Middle of nowhere

Evelien en Barry, 27-9-2010

Goed hotel voor een paar nachten. Is een echt doorreishotel ver weg van het massatoerisme. Je bevindt je tussen de schitterende rijstvelden. Eten in het restaurant is prima als je er niet te veel van verwacht.
Gereisd met partner in mei 2010

Erg leuk klein hotel.

Marcel, 22-8-2010

Een van de hotels die wij bezochten tijdens onze rondreis die erg goed bevallen is.Goede kamer wij hadden de rice-field view kamer.Eten is goed,ontbijt standaard maar goed.Geweldig personeel.De gratis trekking alsmede de grote trekking(3uur voor 5 euro)zijn zeer de moeite waard.Schoenen worden na de trekking brandschoon terug gegeven.Lekker rustig,erg Bali,mooi gelegen en leuk voor een dag of 3.Zijn nu de spa aan het verbouwen die in September klaar zal zijn,verder geen last van gehad.Niet geschikt vor kleine kinderen en ouderen die slecht ter been zijn i.v.m hoogte verschillen.Dus doen .....
Gereisd familie in juli 2010

idyllisch

peter, 31-5-2010

prachtig gesitueerd bungalow hotel. Ruime luxe kamers met terras dat uitkijkt over de jungle tuin met de bergen op de achtergrond. Een wandeling van ca anderhalf uur is eenmalig inclusief, onder begeleiding van een medewerker van het hotel.

Badkamer als een balzaal.Goed restaurant. Er is ook een zwembad.

Gereisd met partner in mei 2010

fantastisch!

anoek en jos, 6-11-2009

fantastische plek midden in de rijstvelden, helemaal geweldig om een trekkingstocht door de rijstvelden te maken.

sávonds is het sprookjesachtig. heerlijk midden in de natuur, zonder de drukte van de stad en de toeristen.

geweldige plek om even helemaal tot rust te komen.

een echte aanrader voor 1 a 2 nachten.

s'morgens wakker worden in je halfopen bungalow van het geluid van de dieren.

GEWELDIG!!!!

Gereisd met partner in oktober 2009

Een heel romantische plek op Bali.

Kees Smetsers, 25-3-2009

In oktober 2009 ga ik voor de 44e keer naar Bali.

Dat klinkt een beetje gestoord misschien, maar ik heb mijn hart aan Bali verloren.

Ik probeer altijd op plekken te logeren waar het pure Bali nog aanwezig is.

Cempaka Belimbing is één van die plekken.

Dit bungalowparkje ligt ver van alle toeristencentra, midden in de bergen, in een natuurlijke omgeving die rust en sfeer uitademt.

De kamers zijn super met een hemelbed en een grote mooie badkamer.

Ja...en dan nog het zwembad en het uitzicht, echt sprookjesachtig, vooral 'savonds.

Een heel romantische plek en daarom zijn Angela en ik hier verloofd, een gebeurtenis die we nooit zullen vergeten.

Made Sepel en zijn staff zorgen geweldig voor je.

En ga zeker een keer wandelen met Ketut of één van de anderen van de staff (gratis).

Het eten is goed.

En de service.......koude doekjes als je bezweet terug komt na de wandeling.....bijvoorbeeld.

Echt één van de mooiste plekjes van Bali.

Een hoogtepunt van onze vakantie, elke keer weer.

Gereisd met partner in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cempaka Belimbing Villas in Belimbing, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cempaka Belimbing Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cempaka Belimbing Villas scoort een 8.71 uit 10 op basis van 15 reviews.