Hotel Diver's Cafe & Bungalows

3 reviews over Hotel Diver's Cafe & Bungalows in het Nederlands

Weinig te beleven!

V.L., 26-12-2008

1 nacht verbleven, vervroegd vertrokken

Alleen snorkel en duik mogelijkheden

verder niks te beleven in omgeving

Zwembadje aanwezig

Direct aan het strand

Snorkelplek is super mooi!

(een van de mooiste die wij in Indonesie hebben meegemaakt)

Kamers gebouwd op heuvel, veel trappen lopen als je bovenaan zit net zoals wij

Gereisd met partner in december 2008

Lekker aan zee

Sabine, 19-10-2008

In de kuststrook die Amed heet, hebben we even rond moeten vragen voordat we 2 kamers hadden. Het was er druk in juli. We kwamen uit eindelijk uit bij het Divers Cafe. Twee nette kamers met een mooi groot bed met klamboe. In een van de kamers deed helaas 1 lamp het niet. Aan de overkant van de weg lagen de receptie en het restaurant van Divers Cafe. We hebben hier prima gegeten (garlic bread= witbrood met enorme hompen knoflook erop, hilarisch!) en konden de hele dag gratis bij het zwembadje liggen. Dat was een groot pluspunt, want het strandje was niet echt interessant en bovendien werd je daar belagd door de verkopers.
Gereisd met vrienden in juli 2008

m.camu, 3-10-2005

Divers Cafe Bungalows ligt aan zee in Amed. Het is een gezellig, kleinschalig hotel (15 kamers). Veel gasten komen hier om te duiken of te snorkelen. In het hotel is een duikschool gevestigd waar ze ook duikapparatuur en snorkel apparatuur verhuren en verkopen en duik excursies (naar bijvoorbeeld Tulamben) organiseren.

Verder is er niet veel te doen in de omgeving. Het is echt een goede relax plek op weg naar je volgende bestemming op Bali. Alle (mooie) kamers zijn schoon en zijn tegen een heuvel op gebouwd. Veel trappen lopen dus, maar dat went snel. Alle kamers hebben een eigen badkamer met fan en/of airco en een terras dat uitkijkt over de zee. De kamers worden niet iedere dag schoongemaakt, maar dat is wat ons betreft ook niet noodzakelijk. Het hotel heeft een goede keuken, het restaurant kijkt uit over de zee. Ontbijt is goed. Prijs/kwaliteit verhouding ook!

Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diver's Cafe & Bungalows in Amed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diver's Cafe & Bungalows zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Diver's Cafe & Bungalows scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.