Hotel Lytton ***

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lytton bij:

3 reviews over Hotel Lytton in het Nederlands

J C G van der Meulen, 3-12-2007

het bijna bedelen van tipgeld is zeer hinderlijk. ik ben er twee maal zeer ziek geweest tot ik in een ander hotel ben gaan eten.Het ontbeid zou om half acht gereed staan maar moest bijna elke dag een kwartier wachten op twee sneetjes toast en de bediening was op een enkeling na zeer humeurig. als je voor en hoofdgerecht besteld krijg je ze te gelijk.Ik heb er voor mijn werk 5 weken gezeten en was dus geen tourist.Dit hotel was door mijn opdrachtgever gereserveerd en had geen keuze om elders te gaan.De herrie die het personeel maakt in de vroege ochtend is alles behalve leuk. De witte t-shirts die ik heb moeten laten wassen kwamen alles behalve wit terug.Ook is er 400 roepie gestolen uit mijn broekzak. daarvan heb ik melding gedaan bij onderandere de eigenaar maar er werd niets aan gedaan.
Gereisd met vrienden in december 2007

indiatraveller, 6-5-2007

In Calcutta maken we altijd gebruik van Litton, middenklasse hotel met lagere prijzen dan echt in het centrum. Goede chinees onderin het hotel, goede nachtportier als het wat later wordt, schone kamers, lekkere bedden, goede roomservice. Value for money, geen topklasse maar uitstekend ook voor langer verblijf.
Gereisd anders in mei 2007

Willeke van Nieuwenhuyze, 24-1-2006

Hotel Lytton ligt precies aan Sudderstreet, handig bij alle restaurantjes, internetcafeetjes, etc. De metro en bus zijn om de hoek, zo ook de winkels etc.

Voor Calcutta is dit een zeer goed hotel, voor westerse maatstaven een middenklasser.

Gereisd anders in januari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lytton bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lytton in Calcutta (Kolkata), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lytton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lytton scoort een 5.33 uit 10 op basis van 3 reviews.