Hotel Hilton Agra ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hilton Agra bij:

3 reviews over Hotel Hilton Agra in het Nederlands

goed

l.tedjai, 26-2-2009

deze hotel is mij prima bevallen.

ik heb geen hotelvakantie genomen,dus ben ik niet veeleisend.

Het eten heeft ook gesmaakt.

Gereisd met partner in november 2008

Debby, 2-2-2008

Heerlijk om even in dit hotel te zitten weg van alle chaos! Fijne bedden, schone kamers en lekker eten!
Gereisd met partner in januari 2008

Ria Nossin, 7-12-2005

Heel prettig hotel, gelegen buiten het centrum van Agra op slechts 5 autominuten (1,5 km) van de indrukwekkende Taj Mahal.

Prachtige lounge, gezellige bar met zitjes en prima restaurant met zowel buffet als a-la-carte mogelijkheden. De comfortabele kamer was ruim en schoon. Het zwembad lag in een mooie tuin met voldoende ligbedden, alleen het water was ijskoud (niet verwarmd). Het personeel was overal heel behulpzaam en vriendelijk. Wij waren er in november en dan is het overdag 25/28 graden en 's nachts fris. Dit hotel is een aanrader!

Gereisd anders in december 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hilton Agra bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Agra in Agra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Agra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Agra scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.