Hotel Black Thunder ***

Black Thunder
5,7

3 reviews over Hotel Black Thunder in het Nederlands

Geke, 18-8-2007

Kamer viel niet tegen na alles wat we erover gelezen hadden. Ruime kamer, leuk terras (wij zaten aan de buitenrand en hadden dus vrij uitzicht op de jungle erachter), schoon. Alleen het bed was niet heel comfortabel. Gelukkig moesten we vroeg op voor de stoomtrein naar Ooty. Goed eten in een ongezellig restaurant.
Gereisd met partner in augustus 2007

Kees, 18-3-2007

Niet een plek waar je graag nog eens terugkomt. Reden tot het verblijf was een rit met de Toy-trein.

Personeel in restaurant krijgt weinig kans zich te manifesteren, het is er vermoedelijk nooit druk. De chef deed zijn uiterste best het ons naar de zin te maken. Kamers matig; hou ze wel op slot vanwege de apen.

Gereisd anders in maart 2007

Yvonne, 3-10-2005

Hotel gelegen naast een thema waterpretpark. Als hotelgast moet je daar ook de gewone entreeprijs voor betalen. Hotel heeft zelf nauwelijks recreatieve faciliteiten. Onvriendelijk personeel aan de receptie. Kamers goed ingericht, maar uitgeleefd. Er logeren veel gezinnen die met de kinderen naar het pretpark gaan. Restaurant ongezellig ingericht met eten van matige kwaliteit. Die avond was er in de tuin een feest met oorverdovend lawaai. Gelukkig hadden wij een kamer in een gebouw dat iets verder weg lag.
Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Black Thunder in Mettupalayan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Black Thunder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Black Thunder scoort een 5.67 uit 10 op basis van 3 reviews.