Hotel YMCA International

YMCA International

2 reviews over Hotel YMCA International in het Nederlands

perfecte locatie

S. van den berg, 12-10-2009

YMCA hotel ligt in Colaba, dat is de beste buurt, vanwaar je lopend al veel kan verkennen.

Gereisd met partner in oktober 2009

malfait patrick, 26-8-2007

Eind November 06 waren we in het YMCA international te gast en het moet gezegd we hebben er een leuke tijd gehad. Het hotel ligt vlak bij het centraal station heeft mooie ruime kamers en Bombay is naar indische normen een dure stad maar daar valt het best mee. Minpunt is het naar onze normen toch pikante eten.s'morgens friet zo veel je wou maar s'avonds of s'middags niet te verkrijgen ondanks herhaaldelijk aanvragen, maar toch als hotel een aanrader.
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel YMCA International in Mumbai (Bombay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel YMCA International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel YMCA International scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.