Hotel Holiday Inn Bombay ***

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Holiday Inn Bombay bij:

1 review over Hotel Holiday Inn Bombay in het Nederlands

Ria Nossin, 10-12-2005

Wij hadden hoge verwachtingen van dit 5* hotel in Juhu Beach, 20 km van Bombay-stad, maar schrokken na aankomst bij het zien van de steigers rondom het grootste gedeelte van het hotel.Onze kamer was gelukkig uitstekend met alle denkbare luxe, zijzeezicht en geen steigers voor het raam. Er was geen mededeling gedaan van renovatie en dat was niet correct. Het zwembad, de ligbedden en het terras waren van slechte kwaliteit, geen 5*, hooguit 2, bijzonder ongezellig en de keer dat wij er zaten stonk het.Wij hebben tegen betaling gebruik mogen maken van het betere zwembad en jacuzzi van het buurhotel Sun-n-Sand.De 2 goede restaurants waren ijskoud van de airco, niet prettig dus. Je kan niet in badpak op het strand, wordt niet gewaardeerd.
    Gereisd anders in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Bombay in Mumbai (Bombay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Bombay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Bombay scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.