Hotel Welcomgroup Rama Int'L ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Welcomgroup Rama Int'L bij:

2 reviews over Hotel Welcomgroup Rama Int'L in het Nederlands

Prachtig hotel

RMR, 5-5-2012

met onze rondreis door India hebben we hier 3 nachten geslapen, het is een erg luxe hotel voor Indiase begrippen.

Bij binnenkomst meteen vriendelijk onthaalt, onze kamer was top, erg schoon en een prachtige badkamer waar ook de hele dag warm water uit de kraan kwam, anders dan je gewend bent in India.

Bij het ontbijt was erg veel keus.

Gereisd met vrienden in februari 2011

gewoon goed

guido, 25-11-2011

Hier 2 dagen verbleven. Gewoon goed hotel. Zo'n beetje het standaard hotel denk ik voor westerlingen. Restaurant. zwemdbad. Draadloos internet(niet gratis). Ontbijt buffet. Niet bijzonder luxe of bijzonder maar zeker geen sjofel hotelletje. Vriendelijke mensen. hardloop track en minigolf. ook goede fitness aanwezig.
Gereisd zakelijk in november 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Welcomgroup Rama Int'L in Aurangabad , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Welcomgroup Rama Int'L zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Welcomgroup Rama Int'L scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.