Hotel Tiger Lagoon

Hotel Tiger Lagoon

Plaats als eerst een review!

1 review over Hotel Tiger Lagoon in het Nederlands

?

Geweldig hotel - aanrader !!

Trijntje, 26-3-2012

We waren hier eind febr./begin maart 2012 - speciaal voor de tijgersafari's - dus2x per dag in een jeep naar tijgers zoeken in nabijgelegen park

's morgens om 5.15 uur stonden ze al klaar met thee/koffie en koekjes en dekens om mee te nemen - als we terug kwamen - schone doekjes v gezicht en uitgebreid ontbijt (brunch !) nergens zo goed gegeten als hier !!! om half 2 weer lunch daarna weer gelijk op pad... bij thuiskomst weer thee/koffie & koekjes - en na een heerlijke warme douche : diner ! de service was geweldig.... ze stonden altijd voor ons klaar.... de mensen zijn heel erg aardig en de kamers zijn heel ruim en heel netjes en schoon met mooie hele ruime badkamer en aparte buitendouche - ook een fijn zitje buiten met veranda en voor de afkoeling een zwembad (niet groot maar wel fijn) alles kun je vragen...- als ik weer naar de tijgers ga - ga ik zeker terug naar Tiger Lagoon ! Het is trouwens een nieuw hotel !

Gereisd met vrienden in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tiger Lagoon in Bandhavgarh National Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tiger Lagoon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tiger Lagoon scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.