1 review over BedAndBreakfast Wildernest in het Nederlands

Prachtig plekje

RMR, 17-6-2012

Op onze rondreis door India was dit een van de mooiste accommodaties waar we hebben gezeten, grote schone kamers die dagelijk schoon worden gemaakt en in de ochtend een heerlijk ontbijt, let wel op je eten ander gaan de apen er mee vandoor :-).

Bij aankomst waarschuwen de eigenaren ook dat je je deuren en ramen goed afsluit (op slot) wanneer je vertrekt, anders komen de apen binnen op je kamer, toen iemand van ons reisgezelschap dit even was vergeten kwamen we erachter dat je daar inderdaad goed om moet denken, de inhoud van de koffers lag verspreid door de kamer ..

Gereisd met vrienden in februari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Wildernest in Idukki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Wildernest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Wildernest scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.