Hotel Harsha Park Inn International Bangalore

Hotel Harsha Park Inn International Bangalore
Harsha Park Inn International Bangalore

1 review over Hotel Harsha Park Inn International Bangalore in het Nederlands

Roland, 26-8-2007

Twee dagen in dit hotel verbleven. Hotel ligt midden in een eenvoudige (en dus smerige) buurt in Bangalore.

Kamers zijn netjes maar gedateerd. Met name de badkamers laten te wensen over. Muggen- en geluidoverlast. De service is "bijzonder". Wij werden constant voor allerlei wissewasjes gestoord. Toppertje was een bediende die een fruitschaal kwam brengen en 1 minuut later weer ophalen omdat hij zgn bij de verkeerde kamer was bezorgd. Het leek of het personeel wilde weten wanneer wij van de kamer waren! Eten was redelijk maar heeft ons allebei wel ziek gemaakt. Ambiance van de eetzaal was leuk, de bediening servicegericht en vriendelijk. Al met al raden wij toch mensen die niet bekend zijn in India aan om minimaal voor een 4 sterren hotel te kiezen. Voor mindere budgetten (De hotelprijzen in Bangalore zijn torenhoog vanwege hoge vraag)is dit hotel een redelijk alternatief.

Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harsha Park Inn International Bangalore in Bangalore / Bengaluru, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harsha Park Inn International Bangalore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Harsha Park Inn International Bangalore scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.