Hotel New Delhi ****

Hotel New Delhi
New Delhi

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor New Delhi bij:

1 review over Hotel New Delhi in het Nederlands

Niet het meest schone hotel

Lieke, 29-11-2011

Na een aantal dagen in het natuurgebied van Nepal keken we uit naar een hotelkamer voor de laatste 2 nachten. Echter was dit een grote tegenvaller toen we op de hotelkamer kwamen. Sanitair was smerig (haren van de vorige gasten lagen in het bad, bruine rand op de toiletbril, wasbak verre van schoon), op het bed lag alleen een deken. Hier zou ik mijn hond nog niet op laten liggen. Maar na 3 keer vragen bij de receptie kregen we uiteindelijk wel 'schone' lakens. Water was met geen mogelijkheid warm te krijgen. 1 blik in het restaurant was genoeg om te doen besluiten elders te gaan eten. En ook direct de keuze om bij een naastgelegen hotel te gaan ontbijten in de ochtend.
Gereisd met vrienden in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel New Delhi in New Delhi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel New Delhi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel New Delhi scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.