6,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Apra Inn*** bij :

2 reviews over Hotel Apra Inn in het Nederlands

niet weer

Saskia vd Hoest Pleging, 16-3-2011

Het hotel is klein en in de halletje zitten allenmaal indiers die tv kijken en nogal wat herrie maken. Je kan de balie medewerker horen praten en de telefoon gaat voortdurend. Service was goed alleen kreeg je je ontbijt op de kamer.Er was geen eetzaal. Ligging in winkelwijk dus dat is wel gezellig.

Dus weinig geslapen helaas.

Saskia

Gereisd met partner in maart 2011

Ideaal, midden in het centrum!!!

E.Remerie/G.Mulder, 18-11-2008

We zijn hier maar 1 nachtje geweest, maar het was een prima hotel, midden in het levendige centrum, zodat je heerlijk kon shoppen.

Het bed was goed en de service nog beter. We waren om 05.00 uur op om weer op reis te gaan, maar we kregen een heerlijk uitgebreid ontbijt in de vroege ochtend. Dus prima hotel.

Gereisd met partner in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apra Inn in New Delhi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apra Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Apra Inn scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.