Hotel Vila Goesa ***

7,8

4 reviews over Hotel Vila Goesa in het Nederlands

anne de vries, 2-11-2007

kan niet beter!

heerlijk, ook voor kinderen!

veilig en wordt goed bewaakt. eten is er erg lekker, en je zit zo aan een prive strand, met gratis stoelen! als je ze iets vraagt, regelen ze zo dingen vor je.

Gereisd met vrienden in november 2007

madeleine, 2-11-2007

een paradijsje! practige tuin, en aan het strand!

aardige mensen, maken goed schoon, wij hebben meegemaakt, dat toen ze onze kamer gingen schoonmaken, ze met de schone handoeken enzo een heel kunstwerk op het bed gemaakt hadden, in allemaal vouwen en vormen, erg grappig! zeker het geld waard!

ik verzeker je, het was mijn leukste vakantie daar!

Gereisd familie in november 2007

serge, 22-9-2007

Voor het ontbijt niet naar dit hotel gaan (alleen brood en jam en boter en koffie standaard de rest tegen meer prijs). Je gaat naar Villa Goesa voor de ligging(centraal) het strand en de zon.
Gereisd met partner in september 2007

c.van mastrigt_boudewijns, 16-8-2007

Hebben er 3 x gelogeerd in 2003 2004 2x en 2005
Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Goesa in Goa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Goesa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vila Goesa scoort een 7.8 uit 10 op basis van 5 reviews.