Hotel Longuinhos **

Hotel Longuinhos
Longuinhos

4 reviews over Hotel Longuinhos in het Nederlands

zoi, 24-4-2008

Nog nooit zo'n slecht hotel gehad! We hebben voor 6 nachten 582 euro extra betaald! Bedoeling was 1st class:bleek dat het hotel geen enkele ster meer had!De badkamer zal vol schimmels en insecten.Receptie onvriendelijk:wou/ had niets tegen de insecten.Kamer met zicht op afvalhoop met geur van rotte vis,heel oud,versleten bed zonder bovenlaken !Ontbijt en avondmaal:een ware nachtmerrie. We zijn alle 3 ziek geweest: diarree en overgeven...het schaars eten ruikte onvers van dag 1, en we hebben het dus ook gevoeld. Dit was een ware nachtmerrie!...Ik hoop dat de touroperator uit Gent zijn verantwoordelijkheden gaat nemen...Ik ben 8 x met hun meegeweest , altijd prima...en nu dit!...hadden we de helft betaald voor die 6 dagen, zouden we zeker neit geklaagd hebben...De website van Longhuinos hotel was heel belovend, maar wat bleek de site dateerde van 2001: er kan veel gebeuren in 7 jaar!...enz...enz...
Gereisd met vrienden in maart 2008

Patrick Malfait, 25-12-2006

Na 2 jaar waren we terug in Longuinhos en het hotel beleeft dank zij zijn nieuw jonger en vriendelijk management een ware opfrissing. Alle kamers zijn vernieuwd, alle met uitstekend werkende airco, het strand is nu proper alleen blijft het eten voor ons westerlingen aan de zéér pikante kant, maar er is toch beternis bij 2 jaar terug. Ongelooflijk vriendelijk personeel en nog steeds goede eethuisjes op het strand.
Gereisd anders in december 2006

patrick malfait, 14-12-2004

Goed en proper hotel direct aan strand maar strand is vuil zeer vuil. Vriendelijk personeel maar onvriendelijke directie. Spijtig er is geen frigotje op de kamer. Eten is voor westerlingen veel te pikant en ook te weinig keus gelukkig zijn er goede restaurantjes in de omgeving
Gereisd anders in december 2004

henk, 3-10-2004

Prima hotel met zwembad en aan het strand, eten is matig (aan het strand is 'n prima eettentje!), maar personeel is vriendelijk.

Ligt +/- 550m noord van Colvabeach.

Onderhandel over de prijs! Ik betaalde 400 roepies incl. ontbijt (in hoogseizoen vragen ze 3000 )

Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Longuinhos in Goa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Longuinhos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Longuinhos scoort een 6 uit 10 op basis van 4 reviews.