Goa
Goa

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lazy Lagoon Sarovar Portico Suites**** bij :

1 review over Hotel Lazy Lagoon Sarovar Portico Suites in het Nederlands

Rustig gelegen met prachtig uitzicht

Jan Hovinga, 4-2-2011

Wij (2 pers) hadden een heel aangenaam verblijf van 3 week in dit prettige en gezellige hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel.Mooie comfortabele ruime (junior suite) kamer met schitterend uitzicht over de lagune. Met een taxi voor ongev. 2 euro naar het levendige Calangute of het aardige Bagastrand (ongev.10 min.)

Prima keuken heerlijk eten in de tuin s,avonds 25 gr., weinig behoefte uit te gaan eten.Ruime keuze uit indiaas en ook europees eten.

Een opmerking: we zagen chauffeurs van auto,s van Lazylagoon tijdens het wassen van de hotelauto,s hun afval(o.a. lege plastic flessen) in de rivier gooien dit vonden we erg storend.

Wij kijken terug op een fijn verblijf in dit prima, mooi gelegen hotel (en de aardige dorpsomgeving) en zijn zeker van plan bij een ev. volg. Goa reis hier terug te komen. Prachtig vergezicht over water en groen in de verte van je balkon af gezien.

Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lazy Lagoon Sarovar Portico Suites in Goa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lazy Lagoon Sarovar Portico Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lazy Lagoon Sarovar Portico Suites scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.