Hotel Coconut Grove Resort ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Coconut Grove Resort bij:

2 reviews over Hotel Coconut Grove Resort in het Nederlands

Rustig gelegen mooi hotel

Marianne, 1-2-2011

Gelegen tussen Majorda en Colva op een rustig stuk strand met enkele beach shacks die ligstoelen ter beschikking stellen voor hun gasten. De beach shacks zijn eenvoudig maar leuk. Coconut Grove is een mooi resort, vlakbij het strand. Je loopt over een padje door een soort weiland met palmbomen en vaak met buffels erop naar het strand. De kamers zijn goed. Het ontbijt is redelijk en er is een klein zwembad. Niet echt ideaal voor kinderen. Ook een leuk winkeltje op het terrein.

Het restaurant serveert goede maaltijden; de obers zijn ietswat slordig maar wel vriendelijk en de sfeer is wat kil met een grote tv die op een sportzender staat. Wel heel leuk dat er regelmatig 's avonds entertainment is.

Receptie verleent prima service en ook hebben ze een goede taxiservice. Er staat een bord bij de receptie met daarop de bestemmingen en bijbehorende prijzen. Heel makkelijk.

Gereisd met partner in december 2010

Michel Degroote, 9-5-2008

Tijdens onze rondreis van 5 weken hebben we een 5-tal dagen in dit ressort gelogeerd. Niet ver van de luchthaven.Het was ons aangeraden door onze Indsiche vrienden ter plaatse. Kleinschalig ressort (48 kamers), prachtige kamers, goede service en klantvriendelijk. Aan het strand, mogelijkheid tot eten bij de plaatselijke vissers, echt aan te raden, rustige omgeving, gaan hier zeker terug logeren als we terug naar India komen binnen 2 jaar.

Prachtige strandwandelingen te doen naar Colbo.

Gereisd met partner in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coconut Grove Resort in Goa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coconut Grove Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Coconut Grove Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.