Pension Riverside Guesthouse

Pension Riverside Guesthouse
Riverside Guesthouse

1 review over Pension Riverside Guesthouse in het Nederlands

joop van vessem, 29-1-2006

Dit gasthuis/hotel ligt mooi naast de Baga rivier en ongv.400m. van het strand .Dit is een eenvoudig ,schoon hotel met rededelijk grote kamers met een plafond fan en een aparte douche en wc.Er is ook een aardig zwembad.Tijdens ontbijt zagen wij een kingfisher vogel 6x succesful duiken voor een vis.Dit hotel ligt mooi en rustig maar je bent toch binnen 5min. in het drukke gedeelte van Baga.Er is een goede bus verbinding naar Candolim (10cent)of taxi 1.5 euro voor 4km.Dit hotel is B&B

maar je kan er ook (goede)middag en avond eten krijgen.Wij kunnen dit hotel goed aanraden voor hun die op een leuk, eenvoudig,schoon hotelletje willen zijn . Zie ook mij beschrijving van Baga /Candolim

Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Riverside Guesthouse in Baga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Riverside Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Riverside Guesthouse scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.