7 reviews over Hotel Katla in het Nederlands

Luxe hotelcomplex

Kees the Boss, 3-7-2017

De kamer was ruim en van alle gemakken voorzien. Heel goede bedden. En als ze 's-avonds een dinerbuffet hebben: Altijd doen. Was heel goed en zeer uitgebreid van de voorafjes tot de toetjes toe.
Gereisd met partner in juni 2017

Simpel, maar keurig. Zeer goed eten!

Roel, 10-10-2012

Het hotel bestaat uit meerdere complexen, welke dicht bij elkaar liggen. De kamers zijn eenvoudig, maar zeer ruim en netjes.

Het eten (ontbijt (buffet) en avond (á la carte)) is echt goed.

Al het personeel spreekt goed Engels.

Gereisd met partner in september 2012

Matig hotel, redelijke kamers.

Bianca-Neal, 5-8-2012

Shocking om bij het diner-buffet walvis te zien staan, in ieder geval wel voor een dierenactivist zoals ik. Eten verder niet veel bijzonders, netjes verwoord. In de regio heb je niet echt alternatieven. In het stadje verderop een smerige snackbar annex supermarkt, maar dat was het dan wel zo'n beetje. Bij het ontbijt is het erg lekker dat je zelf wafels kunt bakken. Kamers in een soort barakken ondergebracht. Wel redelijk netjes en acceptabel. De hottub stond buiten vlakbij het restaurant opgesteld, waardoor bijna iedereen die er langsliep even nieuwsgierig met zijn handen in het water zat te voelen. Nodigde niet uit er in te gaan. Gelukkig gingen we naar Ijsland voor de schitterende natuur, hotels waren bijzaak en vielen in het niet met de geweldige ervaringen buiten de deur.
Gereisd met partner in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Katla*** bij :

Rustige plek midden in de natuur

A@A, 6-7-2012

Goede schone kamer in een verblijf midden in de natuur. Personeel was vriendelijk en attent en 's avonds werd buffet geserveerd keuze genoeg.

Goed verblijf gehad

Gereisd met partner in juni 2012

Super mooie omgeving

Esther, 9-6-2012

Na een paar dagen in Rykjavik te zijn geweest, zijn we hier naar toe gegaan om weer andere dingen van IJsland te kunnen zien. We hadden van te voren geen hoge verwachtingen, maar wat zijn we verrast!!! De kamers in de nieuwere barakken zijn heel ruim en zeer schoon. De bedden slapen heerlijk. En de badkamer is zeer ruim opgezet. Het personeel is bijzonder aardig en wil je met alles helpen (zoals trouwens de meeste IJslanders.) Het is ook heerlijk ook om na een dag toeren lekker buiten in de tub te gaan ontspannen.

Het enige minpuntje vond ik het avondeten, je kon kiezen uit 3 dingen en dat was het, misschien is het in het hoogseizoen beter...

De omgeving is bijzonder mooi, Het gletsjermeer Jökulsárlón is zeker een aanrader. En natuurlijk Dyrhólaey een bijzonder gebied vol vogels. Om te rijden zijn de offroad wegen geweldig, je kan zo goed zien dat IJsland veel verschillende soorten natuur heeft. IJsland heeft mijn hart gestolen!!

Gereisd met vrienden in april 2012

ongezellig farm house

Peter Janssen, 26-8-2010

Hofdabrekka ligt aan de Ringweg 5 km buiten Vik; er is in de omgeving niets te zien of te doen. Uitstraling van een vakantiekamp; receptie met daaraan vast een hele grote (eet) zaal, waar buffet en ontbijt werden geserveerd. Betere gooi- en smijtwerk, kwaliteit redelijk. Accommodatie, waar eigenlijk alleen maar busreisgezelschappen komen, je voelt je als individuele reiziger een beetje verloren.

Toen we aankwamen was onze gereserveerde kamer niet beschikbaar; we konden terug naar een hotel in Vik, dat de receptie had geboekt met de belofte, dat we het diner gratis zouden krijgen incl. een fles wijn. Hebben we geweigerd, o.a. vanwege het nul procent tolerantie pricipe van de IJslandse politie, maar vooral vanwege het feit, dat we tijdig gereserveerd hadden. Toen we geen aanstalten maakten om weg te gaan konden we plotseling toch een kamer krijgen!! Kamers, in afzondelijke gebouwen (barakken) waren klein en gehorig.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Sober, maar super mooi gelegen hotel

Angélique, 17-10-2009

Het hotel ligt in de natuur van IJsland. Er is helemaal niets om je heen dan alleen bergen, natuur en rust. En niet te vergeten de lucht van zwavel. Op zich ziet het hotel er van buiten niet echt leuk uit. Het zijn een soort barakken, maar de kamers zijn prima en gezellig aangekleed. Het hoofdgebouw heeft een eetzaal en een kleine bar. Het personeel is erg vriendelijk. 's Avonds kun je nergens meer naar toe, want het is er super donker, maar met z'n allen een drankje doen in de bar is gezellig.
Gereisd met vrienden in oktober 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Katla*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Katla in Vík í Mýrdal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Katla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Katla scoort een 8 uit 10 op basis van 7 reviews.