Hotel Edda Hellissandur Summerhotel ***

Edda Hellissandur Summerhotel

2 reviews over Hotel Edda Hellissandur Summerhotel in het Nederlands

leuk en goed

Andre de ridder, 3-5-2009

heel mooi leuk plekje goeie service en klantvriendelijk heid.
Gereisd met partner in april 2009

b,j en s, 26-8-2007

Mooie tocht over het schiereiland gemaakt, waarna we arriveerden in Hellissandur. Dit was een enorme tegenvaller. Het dorp is helemaal niets. Het hotel zou in een mooie omgeving staan met uitzicht op de gletsjer. De volgende morgen zagen we de gletsjer vanuit de ontbijtzaal nadat de mist was opgetrokken. Ontbijt was prima verzorgd met verschillende lekkere broodsoorten. De kamer was mooi en groot, ook voor drie personen.

Minpuntje: bij aankomst bleek de badkamer niet schoon; toilet was echt smerig en vloer was vuil. Nadat we hier iets van gezegd hadden, keken ze wel vreemd maar vonden ze het niet nodig er iets aan te doen.

Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edda Hellissandur Summerhotel in Snaefellsnes (schiereiland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edda Hellissandur Summerhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Edda Hellissandur Summerhotel scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.