Beoordelingen Hotel Reykjavik Natura****

Reykjavik Natura****
26 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Reykjavik Natura****
Nauthólsvegur 52, 101, Reykjavik

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reykjavik Natura**** in Reykjavik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reykjavik Natura**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Reykjavik Natura scoort een 7,8 uit 10, op basis van 26 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reykjavik Natura**** in Reykjavik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reykjavik Natura****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Reykjavik Natura**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 85 vakantiefoto's van Hotel Reykjavik Natura**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in IJsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in IJsland. Vergelijk Hotel Reykjavik Natura**** met andere accommodaties in Reykjavik.
Even geduld a.u.b.

6,3
7,7
8,4
7,1
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juli 2013
"Prima hotel, maar wel aan een vliegveld"vertalen
hgp.lucassen
5,0
7,0

13-08-2013 Het hotel ligt direkt naast de binnenlandse luchthaven van Reykjavik. Vanaf 07:00 tot laat in de avond is het er best rumoerig (kleine vliegtuigen), maar 's-nachts heb je daar gelukkig geen last van.
Het gebouw ziet er van buiten als een kantoorpand uit de jaren 60 uit, van binnen het het wel modern en schoon. Het personeel is hulpvaardig. Kamers hebben een douche en zijn niet zo ruim, maar wel netjes en schoon. Het ontbijtbuffet was uitstekend verzorgd. Je kunt bij de receptie een gratis buspas krijgen waarmee je heel snel in het centrum staat.

met partner, Mrt. 2013
"Zeer goed ontbijt"vertalen
Sacha
7,0

03-05-2013 Het hotel ligt op de luchthaven van Reykjavík, waar binnenlandse vluchten vertrekken, maar we hebben dit niet gehoord, dus de geluidsisolatie is erg goed.

Kamer is goed, de badkamer nogal smal en simpel. Niet iets wat je van een 4 sterren hotel verwacht.

Ontbijt was zeer goed te noemen met veel keuzemogelijkheden.

Checkout was rommelig, met te weinig personeel op piektijden.

met partner, Apr. 2012
"Aaangenaam hotel!"vertalen
Lexii
4,0
8,0

10-11-2013 Moderne en heel rustige plaats. Rustige omgeving naast het vliegveld (maar geen last van gehad). Spijtig dachten we dat het vliegveld vanuit Amsterdam naast het hotel was terwijl het officieel vliegveld in Keflavik is (ongeveer 50min rijden vanuit Reykjavik). Heel leuke hotel, super lekkere ontbijt met veel assortimenten. Kamers worden dagelijks gekuist en altijd nieuwe handdoeken. Duur maar goed hotel.

met oudere kinderen, Okt. 2010
"Prima hotel."vertalen
Camille
9,0

23-11-2010 Wij zijn in hotel Loftleidir geweest in oktober 2010. Zoals al meerderen schreven ziet de buitenkant niet uitnodigend uit. Maar het hotel ligt niet aan een drukke straat en er is een grote parkeerplaats voor het hotel. Van de lokale luchthaven heb je absoluut geen last. De kamers zijn schoon en het personeel is erg vriendelijk. Het ontbijtbuffet is uitgebreid. Vanaf 4.30 uur is ontbijt beschikbaar voor gasten die een vroege vlucht hebben of vroeg op pad willen. We hebben bijna elke avond gebruik gemaakt van het zwembad met sauna. Heerlijk na een dag op pad te zijn geweest. De tv zenders op de kamer zijn wat beperkt, maar er is wel gratis Wi-Fi beschikbaar zodat we met onze laptop de weersverwachting en het nieuws konden volgen. De afstand naar het centrum van Reykjavik is iets te ver om te lopen maar met een (huur-)auto of shuttlebus geen enkel probleem.

met partner, Dec. 2009
"Aardig hotel"vertalen
Ingrid
7,0

09-04-2010 Wij zijn hier met jaarwisseling geweest. Wat me vooral is bij gebleven is het uitstekende buffet (diner). Het ontbijt was ook prima. We wisten van de ligging buiten het centrum, maar aangezien we Reykjavik zelf niet superbijzonder vonden (de excursies wel trouwens), vonden we dat niet erg. Zelfs in de winter met sneeuw is het goed te lopen.

met vrienden
Gerrit Kemker
9,0

06-12-2009 De eerste dag op IJsland hadden wij geboekt bij dit hotel. De buitenkant is, zoals bij de meeste gebouwen afzichtelijk maar de kamer zag er zeer keurig uit. De service was goed en het ontbijt zag er zeer verzorgd uit. De bediening in de bar was correct, vriendelijke personeel die je hielp bij het vragen naar informatie over bezienswaardigheden in Reykjavik.

met partner, Okt. 2009
"Goed hotel!"vertalen
Loraine
10,0
8,0

01-06-2010 Ik ben hier in Oktober geweest samen met mijn vriend. Het hotel beschikt over keurige kamers en een goed ontbijt. Het personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels.
Daarnaast is het centrum van Reykjavik op loopafstand, ideaal!
Ook is er gratis parkeergelegenheid voor het hotel, wat wij erg prettig vonden vanwege onze huurauto.

met oudere kinderen, Aug. 2009
Bart van 't Grunewo...
6,0

19-08-2009 Het hotel ligt direkt naast de binnenlandse luchthaven van Reykjavik. Dat is even schrikken. Maar tussen 22.00 uur 's avonds en 7.00 uur 's ochtends heb je daar gelukkig geen last van.
Het gebouw ziet er van buiten niet aantrekkelijk uit. Maar van binnen is het heel modern. Medewerkers zijn hulpvaardig. Kamers zijn niet zo ruim, erg warm maar schoon. We hadden 1 (niet-rokers) kamer die erg naar sigarettenrook stonk.
Het is verstandig dit direkt te melden daar je anders het risico loopt van een fikse boete. Het diner buffet is zeker aan te raden. Lekker en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Het ontbijtbuffet was uitstekend verzorgd. De afstand tot het centrum is niet zo gunstig. Als je het busje niet wilt gebruiken is het een stevige wandeling.

met vrienden
"Een heel goed hotel voor een paar dagen ijsland! "vertalen
nel van hulst
7,0

09-05-2009 Wij zijn hier 23-04-2009 voor 4 dagen geweest.Aan de buitenkant ziet het er inderdaad niet uit,maar binnen is het een modern,goed onderhouden hotel.Vriendelijk personeel,je kunt alle excursies boeken,en vanaf het vliegveld gaat de Flybus plus,direct naar het hotel.Het eten is erg goed,ontbijt zeer uitgebreid,s,avonds hebben wij met zijn vieren 2 avonden gedineerd,wij namen het buffet wat erg goed is met 4 gangen en helemaal niet duur,voor 2 personen met drinken 60 euro.Wij lagen met de kamer,die vrij ruim is,en gratis koffie en thee faciliteiten heeft,aan de kant van het vliegveld.Wij vonden dit erg leuk om te zien en je hebt er totaal geen geluidshinder van,het zijn kleine vliegtuigen,en na 9 u s,avonds werd er niet meer gevlogen.De welnessruimte beneden is erg mooi,wij hebben nog heerlijk onze voeten laten masseren.Het is absoluut een goed hotel!

met partner
Mariska
7,0

06-03-2009 Loftleidir ziet er aan de buitenkant niet leuk uit, maar dat geldt voor 80% van de gebouwen in IJsland! De kamer was goed, groot genoeg en netjes. Het ontbijt was erg goed. Heel uitgebreid en ook had je de gelegenheid om heel vroeg een licht ontbijt te gebruiken (van half 5 tot 7, daarna het uitgebreide ontbijt). Ligging buiten het centrum. Hotel heeft echter pendelbusje wat (gratis) naar het centrum rijdt enkele keren per dag/avond. Enige minpuntje was dat er een vliegveld naast lag. Een avond stond de wind pal op het raam wat een enorme herrie veroorzaakte. De receptie deed daar echter niets aan en adviseerde ons om er maar een handdoek tussen te proppen. (wat overigens wel hielp)

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?