7,7

28 reviews over Hotel Reykjavik Natura in het Nederlands

prima hotel

Erik en Sjouk, 14-4-2016

Het hotel ligt ruim 20 minuten loipen van het centrum. Ideaal was echter de buspas, die je tegen een borg bij de receptie kunt halen en waarmee je in alle bussen gratis kunt reizen. Halte nagenoeg voor de deur van het hotel. Uitstekend bevallen. Het ontbijt vonden we ook erg goed en gevarieerd. Personeel hotel erg attent en ook meedenkend. Er is ook een spa aanwezig in het hotel, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt.
Gereisd met partner in april 2016

Redelijk hotel

Astrid, 19-11-2015

Dit hotel is zijn vier sterren niet waard. Aan de buitenkant lijkt het hotel op een kantoorgebouw en het hotel heeft geen uitstraling. De hal en het (kleine) restaurant zijn wel sfeervol ingericht. De kamers zijn klein en de badkamer is ronduit simpel met een gewone wasbak en een douche in een donkere hoek met een douchgordijn. Je hoort geen geluiden van buiten (nabij een klein vliegveldje), maar als iemand op de gang de kamerdeur dicht doet, dan zit je rechtop in je bed.

Het ontbijt was redelijk, de keuze viel (gelet op het aantal sterren van het hotel) wat tegen. Wel lekkere verse broodjes, vis en een gekookt eitje (neem hardgekookt!)

Goede service is de gratis buspas die je bij de receptie kunt krijgen (gratis met alle stadsbussen), maar het centrum van Reykjavik is goed aan te lopen (20 minuutjes). Het busstation van de Flybus ligt op 5 minuten lopen (boek je de Flybus + vanaf het vliegveld dan is vervoer naar het hotel inbegrepen).

Gereisd met partner in november 2015

Prima hotel

Sandra, 3-8-2015

Wij waren hier toen het nog een andere naam had, maar dit was een prima hotel met mooie kamers en een goed restaurant. Het ligt bij het kleine vliegveld voor binnenlandse vluchten.

Een prima locatie om de stad te verkennen of excursies te doen om het land te verkennen.

Gereisd met partner in februari 2011

Aaangenaam hotel!

Lexii, 10-11-2013

Moderne en heel rustige plaats. Rustige omgeving naast het vliegveld (maar geen last van gehad). Spijtig dachten we dat het vliegveld vanuit Amsterdam naast het hotel was terwijl het officieel vliegveld in Keflavik is (ongeveer 50min rijden vanuit Reykjavik). Heel leuke hotel, super lekkere ontbijt met veel assortimenten. Kamers worden dagelijks gekuist en altijd nieuwe handdoeken. Duur maar goed hotel.
Gereisd met partner in april 2012

Prima hotel, maar wel aan een vliegveld

hgp.lucassen, 13-8-2013

Het hotel ligt direkt naast de binnenlandse luchthaven van Reykjavik. Vanaf 07:00 tot laat in de avond is het er best rumoerig (kleine vliegtuigen), maar 's-nachts heb je daar gelukkig geen last van.

Het gebouw ziet er van buiten als een kantoorpand uit de jaren 60 uit, van binnen het het wel modern en schoon. Het personeel is hulpvaardig. Kamers hebben een douche en zijn niet zo ruim, maar wel netjes en schoon. Het ontbijtbuffet was uitstekend verzorgd. Je kunt bij de receptie een gratis buspas krijgen waarmee je heel snel in het centrum staat.

Gereisd familie in juli 2013

Zeer goed ontbijt

Sacha, 3-5-2013

Het hotel ligt op de luchthaven van Reykjavík, waar binnenlandse vluchten vertrekken, maar we hebben dit niet gehoord, dus de geluidsisolatie is erg goed.

Kamer is goed, de badkamer nogal smal en simpel. Niet iets wat je van een 4 sterren hotel verwacht.

Ontbijt was zeer goed te noemen met veel keuzemogelijkheden.

Checkout was rommelig, met te weinig personeel op piektijden.

Gereisd met partner in maart 2013

Prima hotel voor een paar dagen

Ralf, 15-8-2011

Prima hotel voor een paar dagen. Naar het centrum is het best te voet af te leggen, ik schat een klein half uurtje wandelen door de prachtige natuur, wat wil je nog meer? Van het naast gelegen vliegveld heb je geen enkele last.
Gereisd zakelijk in januari 2006

Prima hotel.

Camille, 23-11-2010

Wij zijn in hotel Loftleidir geweest in oktober 2010. Zoals al meerderen schreven ziet de buitenkant niet uitnodigend uit. Maar het hotel ligt niet aan een drukke straat en er is een grote parkeerplaats voor het hotel. Van de lokale luchthaven heb je absoluut geen last. De kamers zijn schoon en het personeel is erg vriendelijk. Het ontbijtbuffet is uitgebreid. Vanaf 4.30 uur is ontbijt beschikbaar voor gasten die een vroege vlucht hebben of vroeg op pad willen. We hebben bijna elke avond gebruik gemaakt van het zwembad met sauna. Heerlijk na een dag op pad te zijn geweest. De tv zenders op de kamer zijn wat beperkt, maar er is wel gratis Wi-Fi beschikbaar zodat we met onze laptop de weersverwachting en het nieuws konden volgen. De afstand naar het centrum van Reykjavik is iets te ver om te lopen maar met een (huur-)auto of shuttlebus geen enkel probleem.
Gereisd familie in oktober 2010

Goed hotel!

Loraine, 1-6-2010

Ik ben hier in Oktober geweest samen met mijn vriend. Het hotel beschikt over keurige kamers en een goed ontbijt. Het personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels.

Daarnaast is het centrum van Reykjavik op loopafstand, ideaal!

Ook is er gratis parkeergelegenheid voor het hotel, wat wij erg prettig vonden vanwege onze huurauto.

Gereisd met partner in oktober 2009

Aardig hotel

Ingrid, 9-4-2010

Wij zijn hier met jaarwisseling geweest. Wat me vooral is bij gebleven is het uitstekende buffet (diner). Het ontbijt was ook prima. We wisten van de ligging buiten het centrum, maar aangezien we Reykjavik zelf niet superbijzonder vonden (de excursies wel trouwens), vonden we dat niet erg. Zelfs in de winter met sneeuw is het goed te lopen.
Gereisd met partner in december 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Reykjavik Natura**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reykjavik Natura in Reykjavik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reykjavik Natura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Reykjavik Natura scoort een 7.72 uit 10 op basis van 29 reviews.