7,7

13 reviews over Hotel Klöpp in het Nederlands

Verouderd maar centraal

Joyce, 17-1-2014

Kleine verouderde kamer met ieniemini badkamer, maar hotel heeft centrale ligging die veel goed maakt.

Verwacht niet teveel van het ontbijt, dit is behoorlijk simpel.

Dames & heren aan de receptie erg vriendelijk, regelen alles super voor je.

Gereisd met partner in december 2013

Prima hotel

Mark en Melanie, 15-1-2013

Heerlijk hotel, perfecte ligging. Ontbijt is echt prima. Echte aanrader
Gereisd met partner in januari 2013

perfecte ligging.

Patrick en Miranda, 14-7-2011

Afgelopen week net terug van een 15 dagen ijsland. aankomst en vertrek vanuit dit hotel.Het hotel is netjes goede service bij de receptie voor allerlei vragen kun je hier terecht. De kamer is niet zo groot maar meer ruimte heb je eigenlijk ook niet nodig. De douche was schoon en goed. Het ontbijt is simpel maar je kunt er goed van eten alleen de haring is wat raar voor het ontbijt. De winkel straat zit om de hoek zo ook allerlei restaurantjes.
Gereisd met partner in juni 2011

Geweldig hotel!

xxJolien, 5-1-2011

Wij hebben begin november 2010 voor 4 nachten in hotel klopp overnacht, een geweldige ligging binnen 30 meter ben je in hartje Reykjavik met al z'n charmes. Het ontbijt kan wat vreemd op je overkomen, maar het is nou eenmaal typisch IJslands! Op onze laatste dag werd er voor gezorgd dat wij om half 5 's ochtends een ontbijtje kregen met verse warme croissants! Verder is de service in het hotel prima, terwijl wij 's middags even in onze kamer waren werd er vriendelijk op de deur geklopt of er nog moest worden schoongemaakt en of wij nog iets nodig hadden.

Verder zijn alle excursies zeer de moeite waard! IJsland is een plaatje!

Gereisd familie in november 2010

Prima plek, vlak naast uitgaansgelegenheden

lcm de jongh, 5-2-2010

soms wat rumoerig doordat het bijna naast een paar discotheken zit. Wel op loopafstand van de restaurants, dat is ideaal. en vlakbij het water, lekker om 's avonds nog een rondje te wandelen.
Gereisd met partner in februari 2006

Midden in centrum

Rob, 4-12-2009

Centraal gelegen, dicht bij winkelstraten. Veel op loopafstand. Hotel is modern ingericht. Kamer is niet groot, maar voor 2 personen precies voldoende. Ontbijt was goed en stond de laatste dag al extra vroeg klaar. Aardige baliemedewerkers.
Gereisd met partner in maart 2008

stijlvol hotel,mooie kamer,prima plek

selma, 29-12-2008

eind april 2008 hier 4 nachten geweest,vriendelijk baliepersoneel,douche niet helemaal schoon maar dat werd na klacht meteen alsnog gedaan! Beetje raar onbijt, met haring, bieten,e.d.(wellicht typisch ijslands?).Prima plek in rustige straat bij het centrum van Reykjavik,met op loopafstand veel restaurants. En IJsland is zo mooi!!
Gereisd met partner in december 2008

Loes, 2-6-2008

Fijn hotel, uitstekende ligging, prima service. Vlak bij winkels, restaurantjes en haven. Kamers niet groot maar alles is er, bedden ok en alles schoon. Vriendelijke receptie. Kregen meteen de laatste avond andere kamers aan achterkant toen lawaaioverlast buiten op feestavond voor aanvang zomer was (3e donderdag van april) Vraag in weekend ook kamer achtrzijde! Aanradertje dus (arr.4 dagen IJsland tours in voorjaar redelijke prijzen en met 2 grote excursies+ Blue Lagoon heb je het geweldig. Prijs eten nu met huidige koers vergelijkbaar met Nederland!
Gereisd anders in april 2006

L. Hermans, 6-5-2008

Wij, mijn zoon van 12 en ik waren in Klopp vorig jaar augustus. Prima hotel op rustige locatie en toch op beloopbare afstand van belangrijkste straten van de stad.
Gereisd anders in augustus 2007

Natalie, 3-5-2008

Een prima hotel in hartje Reykjavik. Hoofdwinkelstraat om de hoek. Eenvoudige nette kamers en het biedt voldoende confort als je de gehele dag op pad bent. Overdag betaald parkeren (10-18) voor de deur, maar op loopafstand voldoende gratis parkeermogelijkheden voor je huurauto. Een prima hotel als basis naar vele bezienswaardigheden in IJsland !!
Gereisd met partner in mei 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Klöpp*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klöpp in Reykjavik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klöpp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Klöpp scoort een 7.73 uit 10 op basis van 18 reviews.