Hotel Guesthouse Isafold **

Hotel Guesthouse Isafold
Guesthouse Isafold
6,8

5 reviews over Hotel Guesthouse Isafold in het Nederlands

Ondanks kort bezoek, wel aardig!

Daniëlle, 29-7-2009

We kwamen na een rondreis van tien dagen door heel IJsland in de middag aan en zouden de volgende morgen zeer vroeg moeten vertrekken naar het vliegveld. Ondanks de gebrekkige kennis van de Engelse taal van de medewerkers/eigenaar en de ietwat onverschillige houding werd er toch voor ons een zeer eenvoudig ontbijtje in de koelkast gelegd die we dan in de erg krappe (ontbijt?) ruimte moesten nuttigen. Onze kamer was op de onderste verdieping van het mooie pand en deed wel gezellig aan, in ieder geval schoon!
Gereisd met partner in juli 2006

Eenvoudig, zeer gunstige ligging.

Jeannette, 17-8-2008

Rustige ligging op 2 min. lopen van centrum.

Er is een verschil in kamers. Wij hadden een verouderde kamer met eigen douche en toilet op de gang. Alles schoon. Heerlijke bedden.

Ontbijt : gemoedelijk op zolder met ruime keuze : brood, crackers, yoghurt, muesli, kaas, jam, 2 of 3 soorten worst, 2 soorten vis, appels en sinaasappels, koffie en thee of jus d'orange. Gelegenheid om brood te roosteren.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd familie in augustus 2008

tessa krassenburg, 24-9-2007

De eigenaar is een totaal klantonvriendelijke man, die niet van plan was om ook maar iets uit te zoeken als gasten ergens vragen over hadden, maar dan moest hij wel eerst aanwezig zijn.
Gereisd met partner in september 2007

L. Stoopendaal, 16-9-2007

Door onverwachte omstandigheden kwamen wij 's nachts om half 3 aan. Ondanks het late tijdstip werden wij vriendelijk ontvangen. Ook mochten wij gedurende een week een deel van onze bagage achterlaten in het guesthouse. Een prima service dus.
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Natasja Bastiaanse, 8-3-2006

Wij hebben er maart 2006 3 nachten geslapen in de dependance. Lekkere bedden ! Altijd koffie en thee in de "lounge". Ontbijten deden we in het hoofdgebouw. Heel knus op zolder van het gebouw. Eenvoudig maar goed ontbijt ! 2 minuten lopen tussendoor en dan zat je al in de stad. Dichtbij de haven. Perfect gewoon!
    Gereisd anders in maart 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Guesthouse Isafold bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Guesthouse Isafold in Reykjavik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Guesthouse Isafold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Guesthouse Isafold scoort een 6.83 uit 10 op basis van 6 reviews.