Hotel 101 Guesthouse *

101 Guesthouse
4,8

Matig

4 reviews over Hotel 101 Guesthouse in het Nederlands

ronduit slecht , het stinkt overal naar zwavel

E.Luijten, 27-8-2008

Ik heb zelden zo'n slecht hotel gehad.

Water was niet te gebruiken door zwavel, deuren van gemeenschappelijke

toilletten waren niet dicht te krijgen, dus niet boeken

Gereisd familie in augustus 2008

Michel, 16-6-2008

We zouden 4 nachten blijven, uiteindelijk maar 1 nacht. Zeer slechte accommodatie. Erg gehorig, grote kantoorruimte in hokjes ingedeeld, niet schoon, zeer slechte matrassen, ontbijt niet op tijd klaar etc. Wij komen er nooit meer!
    Gereisd met partner in juni 2008

Simone en Mark, 3-10-2007

In een woord een ramp, bijna geen matras en geen kussen, wij waren na een rondreis van 15 dagen nog 2 nachten in Reykjavik, in Guesthouse 101, op het eerste gezeicht een heel net guesthouse met aardige gastheer, tijdens ons verblijf zaten er een heel aantal Ieren, die de hele nacht dronken ontzettend veel lawaai hebben gemaakt, de gastheer liet het allemaal toe, 's ochtends bij het ontbijt hadden ze een grote ravage achtergelaten, en bijna al het ontbij opgemaakt, echt verschrikkelijk, voor ons geen guesthouse 101 meer.
    Gereisd met partner in oktober 2007

H. Havermans, Wernhout, 26-6-2007

Ruime kamers, ligging aan eind van de drukke, gezellige winkelstraat Laugavegur.

Als je vroeg in de morgen moet vertrekken naar de luchthaven (04.00 uur) moet je zeker rekening houden met het drukke uitgaansleven en de kans dat je daardoor een minder goede nachtrust hebt.

Het ontbijt moet je dan wel zelf klaarmaken.

Gereisd alleenreizend in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor 101 Guesthouse bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 101 Guesthouse in Reykjavik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 101 Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 101 Guesthouse scoort een 4.8 uit 10 op basis van 5 reviews.