Hotel Reynihlid ****

8,7

5 reviews over Hotel Reynihlid in het Nederlands

Fantastische plek

Anne, 24-9-2015

Het mooie hotel ligt direct bij de ingang van het plaatsje en beschikt over alles, wat je maar nodig hebt. Een eigen restaurant (en goedkopere bistro direct aan de overkant), een barretje, gratis wifi en mooie ruime kamers. We keken direct op het meer. Prima en uitgebreid ontbijt en zeer vriendelijke bediening, die je helpen bij de meest uiteenlopende vragen. Kortom: niets op aan te merken, alleen maar positief! Tot nu toe beste hotel van rondreis.
Gereisd met partner in september 2015

prima hotel met heerlijk eten op prachtige plek

cjvanlenteren, 19-5-2011

Wij waren hier in maart en kregen alle aandacht. De hoteleigenaar leidde ons zelf rond in de omgeving en haalde en bracht ons waarheen we wilden. Het eten vonden wij verrukkelijk en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. We hebben dankzij hen het Noorderlicht gezien!
Gereisd met vrienden in maart 2011

Uitstekend, gezellig hotel

Rodney van der Spoel, 17-2-2009

Bij aankomst om 21.00 uur kregen wij nog een compleet 3 gangen menu voorgeschoteld. Het eten is voortreffelijk. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Er is draadloos internet op de kamers en er zijn internetpc's in de lobby (allemaal gratis)!! Je kunt zelf bepalen welke excursies je wilt doen.
Gereisd met partner in februari 2009

Prima hotel

Jos, 29-9-2008

Wij hebben hier twee nachten verbleven en het is een prima hotel. Wij zaten hier eind augustus en aan het einde van het seizoen kun je een korting tot 30% bedingen. Dan valt de prijs nog wel mee, anders is het wel een duur hotel. Service was prima, erg vriendelijk personeel. Wij zaten op de eerste verdieping en hadden 's avonds last van de muziek in het cafe. Hiervan hebben we melding gemaakt en de muziek werd meteen zachter gezet. Dit is in de buurt van Myvatn toch echt wel het beste hotel wat wij hebben bezocht. alleen ontbijt is wat karig voor een hotel in deze prijsklasse, maar in het algemeen prima hotel!
Gereisd met partner in augustus 2008

Corrie Last, 16-6-2008

deel personeel is eng vreemd en behoorlijk onvriendelijk.

Restaurant gaat om 20 uur dicht en er is verder in de hele omtrek niks te eten of drinken meer.

Barman staat achter de bar zelf mee te drinken en stinkt naar drank.

Prijs is absoluut te hoog voor de accomodatie. 4 sterren, waarop baseert men die???

2 tot hooguit 3 lijkt me reeel.

Je boekt een "luxe"kamer met uitzicht op meer en krijgt een kamer vol dode vliegen en uitzicht op een lavahoop.

Luxe houd in dat je een waterkoker krijgt, hahahaha.

Spijt, als haren op mn hoofd om hier geboekt te hebben, terwijl er nog een ander leuk hotel was geweest, maar dat weet je niet van te voren.

Gereisd met partner in juni 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Reynihlid bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reynihlid in Myvatn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reynihlid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Reynihlid scoort een 8.67 uit 10 op basis van 5 reviews.