Hotel Breidavik

Hotel Breidavik
Breidavik

1 review over Hotel Breidavik in het Nederlands

Geweldig ligging aan het strand

Isabelle, 17-9-2012

Op het eerste zicht is het een redelijk eenvoudig maar toch typisch IJslands hotel waar je een prachtig zicht hebt op het strand en de Atlantische Oceaan. Naast het hotel is een kleine camping gelegen wat een gezellige sfeer van samenhorigheid uitstraalt. We hadden een kamer met gedeelde facilliteiten (en een prachtig uitzicht op het strand en de oceaan), met de badkamer die direct naast onze kamer gelegen was. Deze moesten we enkel met onze buren delen van kamer 2. In de duinen had je de mogelijkheid om een aantal vogelsoorten te spotten - uitkijken geblazen voor de stern, die had daar zijn broedgebied - en bij het strand spoelde er regelmatig verschillende soorten zeewieren aan. Het diner was lekker, maar niet uitgebreid en ook het ontbijt was wat aan de karige kant. Toch is dit hotel alleen al voor de ligging een aanrader, vanuit hier kan je ook naar de vogelklif gaan (Latrabjarg) dat een 12 km verderop ligt!
Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Breidavik in Breidavik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Breidavik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Breidavik scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.