7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kea**** bij :

3 reviews over Hotel Kea in het Nederlands

Hans en Clementine, 28-6-2008

Hotels Kea en Harpa lijken twee hotels door elkaar, kamers van zeer goede kwaliteit en van mindere kwaliteit. Onze kamer was ruim met twee goede leunstoelen, flat screen T.V. met engelstalige zenders, vaste vloerbedekking en barretje. Op ijsland wordt het in juni niet donker maar hier was goede lichtisolatie. Mooie badkamer. Goed eten. 3/4 sterren hotel.
Gereisd met partner in juni 2008

Pascal Martens, 29-12-2007

Kwamen om 21:30 in het hotel waar we vriendelijk ontvangen werden. Het was onze eerste nacht op IJsland. De kamers waren van alle gemakken voorzien en bij de gezellige bar was het internet gratis. Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker. Het personeel heeft ons goed geholpen om onze eerste dag zo goed mogelijk te plannen.
Gereisd met partner in december 2007

Pascal Martens, 9-12-2007

Na een lange reis( vanf Amsterdam) eindelijk om 21:30 locale tijd in het hotel. Werden zeer vriendelijk ontvangen. De kamer was niet al te groot, maar wel van alle gemakken voorzien. De badkamer was heel netjes en schoon. Ook de bediening in de bar was goed. Het ontbijd was zoals overal in Ijsland uitstekend.
Gereisd met partner in april 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kea**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kea in Akureyri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kea scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.