Vakantiehuis Wolseley Holiday Homes

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Wolseley Holiday Homes bij :

4 reviews over Vakantiehuis Wolseley Holiday Homes in het Nederlands

Schitterende Holiday Homes

Iny en Bert, 21-7-2010

Deze - bij het prachtige hotel Mount Wolseley gelegen - homes zijn werkelijk heel groot en van alle gemakken voorzien. Alleen ontbreekt tuinmeubulair, vreemd.....

Dus zelf stoeltjes meenemen (hadden wij bij ons). Verder weinig tot niets op aan te merken.

Gereisd met partner in juni 2010

luxe gevangenis

Fam. De Wit, 20-5-2010

Gemengde gevoelens over onze week vakantie in een huis bij het luxe Wolseley hotel. Bij aankomst bleek men ons, ondanks reservering en een voucher, niet te kennen. Huisjes lagen achter een hermetisch gesloten hek dat alleen met een pasje, dat niet werkte, dus uiteindelijk met een code geopend kon worden. Het huis stonk naar olie, en was niet warm te krijgen. Pas na de vierde keer klagen bij de receptie van het hotel, kwam er iemand kijken en moesten we hals over kop verhuizen naar een ander huis: het was niet veilig er te blijven!!!

Op zich zijn de huizen erg mooi, zeer ruim en van alle gemakken voorzien. En je kunt zwemmen in het hotel. Als niet-hotel-gast moet je wel zelf een handdoek meenemen, of huren voor € 2,-!!! Dat gaat wel hard als je met een groot gezin bent. En eenmaal werd ons verboden om na 7 uur nog met kinderen te zwemmen. Allemaal redenen waarom wij deze week niet echt het "vakantie-gevoel" konden krijgen.

Gereisd familie in mei 2010

luxe vakantiewoning

fam. van rooijen, 27-5-2009

heel ruime woning, vragen om een woning met nummers tussen 42 en 55. Zwembad bij het hotel wat verderop. Denk aan badmuts. Voor de kids tennisbaan, speeltuin en basketbalveld erbij. 3 ruime slaapkamers en 2 badkamers. Alles nog bijna nieuw. Luxe ingericht. In de keuken ontbreekt wel wat inventaris en vreemd maar er is geen tuinmeubilair.
Gereisd familie in mei 2009

Wendy, 16-6-2008

Zeer royale huizen gelegen bij het landgoed van Hilton hotel Mount Wolseley.

De inrichting van de huizen is zeer compleet! Wat echter ontbreekt is tuinmeubilair. Dit is een groot gemis.

Het speeltuintje is leuk voor jonge kinderen tot ongeveer 8 jaar. Het zwembad bij het hotel is eveneens leuk voor kinderen tot die leeftijd. Een badmuts is verplicht!

De omgeving is niets bijzonders. Tullow ligt op 5 minuutjes per auto.

Gereisd anders in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wolseley Holiday Homes in Tullow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wolseley Holiday Homes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Wolseley Holiday Homes scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.