Accommodaties Tralee

4° / 11°

1 april 2015

Tralee
3 beoordelingen
Wordt Tralee je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Tralee.
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Tralee bij:

27 Accommodaties Ierland, Ierland, Tralee

Alleen accommodaties in Tralee worden getoond
Je hebt gekozen Land
Ierland
Regio
Ierland
Bestemming
Tralee
Straal:
Check het aanbod van Zoover in Tralee Type accommodatie
Appartementen in Tralee (3)
Campings in Tralee (1)
Hotels in Tralee (15)
Vakantiehuizen in Tralee (1)
Bed and Breakfasts in Tralee (3)
Bungalows in Tralee (2)
Hotels.com (4)
Ebookers.nl (4)
Traveltroef.nl (1)
Tjingo (1)
Boek direct bij Zoover (1)
De Jong Intra (1)
Aantal aanbieders
Minimaal 1 (14)

9,4
3,8 km tot centrum
Fantastische cottage, gezellig huisje met haard.echt een topper
4,8 km tot centrum
9,5
1,6 km tot centrum
Prima apartement op perfecte locatie
1,5 km tot centrum
7,5
1,4 km tot centrum
Goed hotel
6,3 km tot centrum
Ver van de bewoonde wereld, wel goed hotelmooie kamers
6,2
Op loopafstand van Tralee
1,7 km tot centrum
Men vindt muziek voor de jeugd belangrijker dan de
Leuk hotel
0,9 km tot centrum
 1 2

Tralee scoort een 7,0 uit 10, op basis van 3 beoordelingen
Wordt Tralee je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Tralee. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Tralee. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Tralee. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 3 Appartementen, 1 Camping, 15 Hotels, 1 Vakantiehuis, 3 Bed and Breakfasts, 2 Bungalows, 1 Lodge en 1 Pension in Tralee. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 9 vakantiefoto's van Tralee. Lees de 3 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Tralee. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Tralee. Bekijk ook andere accommodaties in Ierland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Ierland.