1 review over Hotel Diamond Hill House in het Nederlands

fantastische plek

koos en diana van leeuwen, 29-8-2013

wij vonden het een heel goed hotel wat mensen te zeuren hebben begrijpen wij niet het was heel schoon en goed eten en veel voor kinderen ze hadden alleen voor ouderen s.avonds nog iets meer muziek kunnen doen op het dak terras daar was het lekker koel na 23 uur s.avonds maar het is een hotel waar we echt nog een keer terug komen heel goed bereikbaar met het busje naar het centrum en veilig naar het strand met een tunneltje onder de weg en op het strand goed eten dus je hoef niet terug naar het hotel s.middags. en wifi op de kamer dat hoor je ook niet veel meestal alleen in de lobby van ons krijg dit hotel een 9 wij waren er in de maand augustus
Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamond Hill House in Slieveroe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamond Hill House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Diamond Hill House scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.