1 review over Hotel Clew bay cottages in het Nederlands

Geweldige ligging, maar tikkie vies

r.bosschermuller, 18-2-2010

Dit is geen hotel, maar een parkje met vrijstaande vakantiewoningen. De woningen zijn wat hoger gelegen waardoor je prachtig uitzicht hebt over Clew Bay. De woningen zijn, net als de meeste vakantiewoningen in Ierland, van alle gemakken voorzien. Vaatwasser, wasmachine, droger in de keuken. Drie tot vier slaapkamers en vaak diverse badkamers. Onze eerste indruk was overigens niet zo positief. De vloer van het huisjes was erg vies. En met een nog rondkruipende baby dus niet erg hygiënisch. We hadden kunnen gaan klagen, maar hebben er voor gekozen zelf de vloer te dweilen. Nadat dat gebeurd was, hebben we ons er gedurende de week prima vermaakt. Verwacht niets van Mulranny. Behalve een restaurantje en een piepkleine supermarkt vind je er niets. Voor échte boodschappen moet je met de auto op pad. Neemt niet weg dat Mulranny een mooie startpunt is voor het ontdekken van het prachtige Achill Island en county Mayo.
Gereisd familie in september 1999

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clew bay cottages in Mulranny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clew bay cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Clew bay cottages scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.