Hotel Two Mile Inn ***

Hotel Two Mile Inn
Two Mile Inn
5,5

6 reviews over Hotel Two Mile Inn in het Nederlands

Goed hotel met ruime en nette kamers.

Marieke, 22-1-2009

Een goed hotel, met ruime en nette kamers. Ontbijt was prima, typisch Iers. Het personeel was vriendelijk. Door de ligging prima geschikt voor een rondreis. Goed restaurant en leuke pub naast het hotel.
Gereisd met partner in september 2008

Gelukkig was het voor ons een doorreis hotel!

M.M. Vroomen, 4-8-2008

We hadden dit hotel geboekt om 1 nacht te kunnen slapen richting ons vliegtuig. Het ligt naast een drukke weg en is vanuit het noorden te bereiken door een U-turn te maken op die weg. Dat viel niet mee.

Het rook er, bij binnenkomst, oud en zag er dito uit. Het inchecken ging wel soepel, ook omdat we een voucher hadden, maar bij het uitchecken wilde ze me nog eens laten betalen voor logies en onbijt!!??? Het onbijt was echt iers, maar dat wisten we van te voren. Dat was goed en het restaurant zag er goed uit. We hadden de pech dat er tijdens ons verblijf een groot gezelschap een bruiloft feest hadden en allemaal daar sliepen. Dus veel geluid op de gang 's avonds en 's nachts. Een heel gehorig hotel.

Erg vervelend en heel slecht geslapen. Minder fijn als je nog moet reizen!

Wij raden aan om zo laat mogelijk in te checken en zo vroeg mogelijk te vertrekken. Voor kinderen was er verder helemaal niets.

Gereisd familie in augustus 2008

dit hotel dus nooit meer

deerne, 25-7-2008

zodra je het hotel binnen stapt, rook je het al, een hele muffe geur die overal te ruiken was, behalve in het restaurant waar we aten. het is oud vooral die verwarmings, die kon je nog niet eens uitdraaien en als ie aan stond dan maakte die een herrie!!! we konden er niet eens van slapen.

1x klopte ik per ongeluk op rug leuning van een stoel, pfff wat een stof!!!!

nee ik raad echt iedereen af om hier heen te gaan

Gereisd met partner in juli 2008

Eveline, 23-3-2008

De ingang was slecht onderhouden en in de nok van de ontvangsthal stikte het van de spinnewebben, maar de rest van de hal evenals de bar en restaurant zagen er zeer verzorgt uit.

Eten was goed, zeer behulpzame bediening, alleen erg Engels met veel warms. Geen fruit of yoghurt/pudding.

Kamer wasschoon en ruim. Maar totaal niet onderhouden. Veel kapot o.a. de verwarming die niet uitgezet kon worden waardoor het heel heet was op de kamer. Ook de kamerdeur ging niet goed dicht en sprong soms open.

Gereisd familie in maart 2008

angelique de kort, 24-7-2006

Wij hebben dit hotel eind juni 2006 bezocht. Was een goed hotel, kamers netjes en zeer ruim, goed restaurant naast de deur. Alleen het lag ver weg van de stad limerick zelf, je was 's avonds op het hotel aangewezen.

Ontbijt was maar heel gewoon.

Gereisd anders in juli 2006

Frans en karin, 19-7-2006

Een tegenvaller op onze rondreis. Hotel is een soort opgevoerd wegrestaurant en ruikt naar vergane glorie. Hotel ligt ver van alles wat je op vakantie leuk vindt. Er is wel een restaurant naast het hotel. Veel geluidsoverlast van de snelweg en wij werden s morgens om 6 uur wakker gebeld voor een wake-up-call die we niet besteld hadden en om half 7 nog een keer door iemand die daar op dat tijdstip ook nog eens over in discussie ging!!!! Geen aanrader dus!!!
Gereisd met partner in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Two Mile Inn in Limerick, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Two Mile Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Two Mile Inn scoort een 5.5 uit 10 op basis van 6 reviews.