Hotel Letterkenny Court ***

Hotel Letterkenny Court
Letterkenny Court
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Letterkenny Court bij:

2 reviews over Hotel Letterkenny Court in het Nederlands

Centraal gelegen om alles te bekijken

Angélique, 17-10-2009

Ik was met vriendinnen met een rondreis mee, dus dit hotel zat bij de rondreis in. Op zich een leuk, klein hotel met een eigen pub, waat je tot na officiële sluitingstijd als gast van het hotel nog lekker kan blijven zitten. Gezellig hotel. De eetzaal was in de kelder, wat het iets minder gezellig maakte, maar het eten was prima in orde. De kamers waren goed, schoon en redelijk ruim. Helaas was mijn bed was doorgezakt, maar dat mocht de pret niet drukken. In Letterkenny zelf was op dat moment niet heel veel te doen, maar wij hebben ons in onze hotelpub met z'n allen prima vermaakt.
Gereisd met vrienden in augustus 2009

Een topper!

Myrthe Aarts, 15-9-2008

Een erg mooi hotel, ook erg gunstig gelegen (in het centrum van de stad). Je bent binnen 5 minuten bij de kathedraal (en binnen 2 minuten ben je terug, tenminste als het regent en je heel hard moet rennen) die echt de moeite waard is om te bezoeken. Het enige nadeel (voor ons dan) was dat onze kamer aan de straatkant was. In de ramen zat helaas geen dubbel glas en als dan 's nachts om 01.00 de disco sluit en alle bezoekers op straat doorgaan met feesten ben je daar toch iets minder blij mee.

Maar afgezien hiervan is het een TOP-hotel met een uitstekende service en een fantastische keuken!

Gereisd met vrienden in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Letterkenny Court in Letterkenny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Letterkenny Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Letterkenny Court scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.