6,5

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Muckross Holiday Homes**** bij :

2 reviews over Vakantiehuis Muckross Holiday Homes in het Nederlands

bianca neeleman, 11-9-2007

Dit huisje ligt vlak bij het dorp, op loopafstand van het natuurpark (met daarin nog wat bezienswaardigheden zoals het muckross house en een oude boerderij) en je kunt hiervandaan de bekende ring of kerry, ring of dingle en ring of bantry rijden per auto of bus. Cork en bijvoorbeeld kinsale zijn ongeveer anderhalf uur rijden met de auto (wij reden niet zo hard als de ieren, en zijn tussendoor nog uitgestapt om een foto te maken)

houd bij de prijs rekening met de elektriciteits kosten die apart worden afgerekend. Wij waren hier in de zomer maar het huisje is niet echt warm, je stookt dus aardig wat geld op.

De service is redelik maar veel te traag.

De huisjes zijn gezellig ingericht, wij waren hier met twee personen in een huisje voor 5. ik denk dat het ook voor 5 ruim genoeg is. 2x een badkamer, ruime keuken, ruime slaapkamers (goede matrassen, krakende bedden)

Gereisd met partner in september 2007

Eblana, 14-6-2006

De huizen staan vrij dicht op elkaar. Ons uitzicht was een muur van het naastgelegen hotel.

Het bankstel was doorgezakt, je zat als het ware op het houten onderstel. De koelkast was bij aankomst niet aangesloten.

De bedden kraakten vreselijk je durft je bijna niet om te draaien.

Dit geheel was wel jammer, omdat wij in Kerry normaal gesproken prima accomodatie hebben. Onze eerdere vakantiehuizen waren van alle gemakken voorzien.

Gereisd met partner in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Muckross Holiday Homes in Killarney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Muckross Holiday Homes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Muckross Holiday Homes scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.