Vakantiehuis Orchard Grove ****

8,8

4 reviews over Vakantiehuis Orchard Grove in het Nederlands

Vaker doen

de Vries, 23-5-2009

Mooie plek om vaker te bezoeken. Zowel het verblijf als de omgeving van Kenmare zijn een geregeld bezoek waard.
Gereisd met partner in juni 2008

Super vakantiewoningen

Familie Maassen, 6-9-2008

Het verhaal hier beneden klopt helemaal....Toevallig zijn we buren geweest tijdens deze vakantie. We kunnen ons helemaal vinden in het verhaal.....wat een luxe zo hoort vakantie te zijn. Hier komen we heel zeker weten nog eens terug......een top vakantiewoning in een hele mooi omgeving.....

M. Monster, 18-5-2008

Werkelijk fantastisch, splinternieuw vakantiehuis. Wij hebben onze ogen uitgekeken toen we door de vriendelijke hostess rondgeleid werden in deze vakantiewoning. 3 badkamers, waarvan 1 met ligbad, was/droogcombinatie, vaatwasser, magnetron, oven, tv met dvdspeler. De keuken is echt een plaatje. Er is voldoende eet- en keukengerei, voldoende pannen e.d. aanwezig. De woonkamer is ontzettend groot en smaakvol ingericht, net als de rest van de woning.

Het park ligt vlakbij het centrum van het leuke dorpje Kenmare, dat weer heel gunstig ligt t.o.v. de Ring of Kerry en de Ring of Berea.

M. Monster, 18-5-2008

Werkelijk een schitterend (vakantie)huis, splinternieuw, van alle gemakken voorzien, 3 badkamers waarvan één met ligbad, was/droogcombinatie, vaatwasser, schitterende keuken, mooie, zeer ruime woonkamer met tv en dvdspeler.

De huizen liggen vlakbij het centrum van het leuke dorpje Kenmare en centraal gelegen tussen de Ring of Kerry en de Ring of Berea.

Echt een aanrader! Wij zijn hier 3 nachten geweest, maar hadden graag een paar nachten langer willen blijven in deze super-de-luxe vakantiewoning.

Gereisd familie in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Orchard Grove in Kenmare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Orchard Grove zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Orchard Grove scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.