Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Clare Inn Hotel & Leisure Centre*** bij :

1 review over Hotel Clare Inn Hotel & Leisure Centre

Loved it.

Galway family, 25-7-2011

Hotel Clare Inn, Ennis. What a great place to stay with kids. Great value for money, and so much activities. We spend 3 nights last summer and my kids have been counting down the days to they go back again. Now we are down to just over 2 weeks before we return again. Clare Inn Hotel, does not deserve the bad press it received. Just typical Ireland, people love to complain.
    Gereisd familie in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clare Inn Hotel & Leisure Centre in Ennis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clare Inn Hotel & Leisure Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Clare Inn Hotel & Leisure Centre scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.