Hotel Waltons ***

6,2

5 reviews over Hotel Waltons in het Nederlands

Uitvalsbasis

Heylen, 2-6-2009

zeer degelijk ge-updated hotel voor het verkennen van Dublin,

dicht bij halte hop on hop off bussen voor het bezichtigen van evenenmenten en plaatsen.

Géén grote luxe, is reeds oud hotel maar dit doet niets aan de geleverde kwaliteit.

Dwz enkel bed and breakfast.

Gereisd met partner in juni 2009

N.S. Dekker, 13-8-2007

eerste nacht brandmelding gehad,geen nachtwaker,branddeur op slot,ik brandweer gebeld en mij geloodsd via telefoon naar receptie alwaar ik !!!!!de brandweer moest binnenlaten,hele slechte situatie,waardoor ik de volgende nachten zeer slecht heb geslapen,geen excuses gehad,vind ik heel slecht,sorry
Gereisd alleenreizend in augustus 2007

E.Scholten, 19-5-2007

Leuk hotel.Gelegen aan de kop van O'Connelstreet, de hoofdstraat van Dublin.

Het een een oud hotel, maar gezellig en goed onderhouden.

Het ontbijt is goed,maar niet speciaal Iers.

Als je kamer aan de straatkant is kan het erg gehorrig zijn omdat bussen af en aan rijden.

Persoonlijk vindt ik dit juist wat hebben.

Het persooneel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Ik ga zeker nog een keer terug.

Gereisd alleenreizend in april 2007

Rob Beumer, 21-11-2005

Zeer vriendelijk personeel. Makkelijk te bereiken vanaf luchthaven en tov centrum. Ontbijt is prima; je kan alles krijgen wat je wilt, zelfs de Porredge (originele Ierse ontbijt pap) is heerlijk. Wel jammer dat het wat gehorig is; dunne wanden en krakende vloeren.
Gereisd alleenreizend in november 2005

Max Carbaat, 15-7-2005

Het hotel ligt op een vrij druk punt aan de Frederick Street North: veel bussen die langskomen en optrekken bij het stoplicht. Vooral kamers aan de straatkant hebben hier last van, ondaks dubbel glas. Verder is het een redelijk hotel, ontbijt is goed en de 2-persoonskamer die wij hadden was goed.
Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waltons in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waltons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Waltons scoort een 6.17 uit 10 op basis van 6 reviews.