Hotel Tallaght Cross ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tallaght Cross bij:

3 reviews over Hotel Tallaght Cross in het Nederlands

heel mooi en goed hotel

dieuwer, 15-3-2010

goede service, nette kamers, leuk cafe/restaurant.

het ligt mooi gelegen in tallaght.

de prijs was waardig, het hotel was pas geopend en waren er goedkopere prijzen voor de kamers.

Gereisd met partner in juni 2007

Prima Hotel

Conny, 18-1-2009

Het is een mooi, vrij nieuw hotel, maar ligt in een buurt waar ze nog volop aan het bouwen zijn. Het ligt met de bus een half uur tot een uur van hartje Dublin (afhankelijk van de lijn die je neemt, bus nr 70 is het snelst). De grote Mall vlakbij is de moeite waard om lekker te shoppen.

Het personeel is vriendelijken en hulpvaardig. Aan de de receptie hebben ze wel een ingestudeerd praatje over de mogelijkheden voor bezichtigingen, dat standaard wordt afgeraffeld. Vlakbij het hotel is het busstation en de tram naar Dublin. Er rijdt vanaf het hotel ook een Flybus naar de airport. Het hotel vinden we een aanrader, zeker als de omliggende gebouwen klaar zijn er waarschijnlijk meer te beleven valt in Tallaght.

Gereisd met partner in december 2008

Dubio

peter vd berg, 22-10-2008

Enerzijds is het een mooi hotel, met nette kamers. Maar het personeel was niet bepaald vriendelijk, bij het uitchecken kregen we alleen het bedrag te horen en verder werd er niets gezegd. Ook heb ik voedselvergiftiging gekregen van het eten en drinken dat al niet echt bijzonder oogde en smaakte. Verder waren er snoepjes (ja wie verzint dat nou) gestolen van onze kamer (door de huishoudelijke dienst hoogstwaarschijnlijk) en hebben we hier niet een excuus voor gehad in welke vorm dan ook. Ook al is het een heel net hotel voor een zeer redelijke prijs, door alle tegenvallers zal ik hier zeker niet meer terugkomen en het ook zeker niet aanraden.

Overigens ben ik in mei in het zusterhotel (glashaushotel) geweest, ook in Tallaght, en daar heb ik het prima gehad!

Gereisd familie in oktober 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tallaght Cross bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tallaght Cross in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tallaght Cross zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tallaght Cross scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.