Hotel Skylon ***

Hotel Skylon
Skylon
6,3

7 reviews over Hotel Skylon in het Nederlands

goed hotel bushalte voor de deur

henk, 12-11-2010

Kamers zien er netjes uit, goede bedden. Met de bus lijn 11 of 16 in 10 min. in het centrum van Dublin. Tegenover het hotel een paar leuke restaurants en een goede pub. Ontbijt eenvoudig, maar tegenover hotel kun jij 's morgens lekker verse broodjes kopen.
Gereisd met oudere kinderen in november 2010

Nooit meer Skylon

Bettie Roos, 18-6-2010

Volgens brochure was het Skylon hotel dicht bij het centrum. Ja, 5 kilometer met de bus. Maar goed. Kamer die wij hadden was oud, gordijnen hingen er als lappen bij en beddegoed was gescheurd. Ontbijt was erg gewoontjes voor een hotel. In B&Bs in Ierland uitgebreider en lekkerder gegeten. Zelf vonden we het een soort schone schijn. Lobby en ingang, bar e.d. zagen er heel goed uit en veel kamers zullen misschien wel goed geweest zijn, maar onze kamer in ieder geval niet.
Gereisd met partner in juni 2010

Rustig, vriendelijk personeel, schoon

MJA, 30-4-2010

Verbleven hier 4 nachten in januari. Prettige kamer met koffie/thee voorziening. Alles werkte naar behoren en we kregen dagelijks schone handdoeken. Koffie thee e.d werd aangevuld. Personeel was erg behulpzaam en vriendelijk.
Gereisd met vrienden in januari 2010

nooit meer

Brendan, 12-8-2008

Verbeelf in juli met me broertje in het skylin. We kregen een kamer met gaten in de muur en een brandvlek in het gordijn. De tv had maar een aantel bepekrte zender en deed het vaak niet maar als we iemand lieten repareren deed de tv het weer. Ook zat er een gat in de afstandsbediening. Dublin gewedlige stad maar nooit meer naar het skylon !!!
Gereisd familie in juli 2008

G. Stallinga, 16-7-2007

Hotel staat in de steigers. Daardoor uitzicht tussen de steigerplanken door. Hotel wordt uitgebreid met een 40-tal kamers. Geeft daardoor (overdag) veel overlast (boren, machines). Gereed na augustus 2007.'s Nachts okay.

Kamer was redelijk. Televisie (slechte beeldkwaliteit) was op de kaptafel geplaatst daar muurbevestiging het had begeven. Haardroger bleek niet te werken.

Gereisd met partner in juli 2006

Marjolein, 3-6-2006

In tegenstelling tot een eerder commentaar waarbij dit hotel een 5 kreeg, ben ik tevreden. Kamers zijn schoon, gewoontjes, worden netjes schoongehouden. De loge is groot en ruim met een sfeervol restaurant. Met de bus is het in 10 min. naar het centrum, buslijnen 41, 16, 13 etc. gaan allen naar O connely street, dit is het centrum. Vraag wel naar kamers aan de achterzijde, is iets rustiger dan aan de voorkant.

Totaalplaatje een 7,5.

Gereisd met partner in mei 2006

Jacqueline, 27-4-2005

Ja, het licht dan wel gunstig tussen het vliegveld en het centrum maar dan blijft het dan ook bij. Het was geen ramp maar de kamers waren klein en oud compleet met zwarte randen langs het bad en afbladderende verf in de kamer. Het ontbijt was iers en de aanvullende zaken wisselde nogal. We hadden de indruk dat als er meer (zaken)mensen waren het ontbijt beter aangevuld werd. De eerste twee dagen werd het ontbijt geserveerd door 3 nukkige oude mannen die het beter zouden doen in de muppetshow. Wij gaan zelf niet terug naar dit hotel en dat zal vreemd zijn want volgens hun eigen site hebben ze een zeer hoog percentage terugkerende gasten. Dit is waarschijnlijk omdat ze in de pub van het hotel kunnen zitten voordat ze naar bed gaan.
Gereisd anders in april 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Skylon bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Skylon in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Skylon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Skylon scoort een 6.33 uit 10 op basis van 12 reviews.