Hotel Rochestown Lodge & Leisure Centre ****

Hotel Rochestown Lodge & Leisure Centre
Rochestown Lodge & Leisure Centre

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rochestown Lodge & Leisure Centre bij:

1 review over Hotel Rochestown Lodge & Leisure Centre in het Nederlands

geert en anneke, 29-6-2007

In juni 2007 hebben we hier 2 nachten geboekt. Een mooi hotel met redelijk grote kamers. Met de auto ben je in een kwartiertje in Dublin. Voor Dublin is het een goedkoop 4 *hotel. We betaalden 218 euro voor die 2 nachten. Ontbijt en avondeten is extra. Lasagna of een soort pasta aan de bar kostte 10 euro. Groene sla werd er gratis bij geserveerd. In het hotel zijn er veel leisure activiteiten maar daar hadden we geen tijd voor. Dublin riep.
Gereisd met partner in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rochestown Lodge & Leisure Centre in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rochestown Lodge & Leisure Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rochestown Lodge & Leisure Centre scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.