Hostel Oliver St. John Gogarty

Hostel Oliver St. John Gogarty
Oliver St. John Gogarty
4,6

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hostel Oliver St. John Gogarty bij:

2 reviews over Hostel Oliver St. John Gogarty in het Nederlands

Nooit meer!

Ierlandliefhebbers, 29-8-2016

Eerste ontvangst was heel vriendelijk. Locatie is centraal maar je zit midden in het uitgaansgedeelte dus je hebt behoorlijk geluidsoverlast tot 3 uur 's ochtends. We hadden n continentaal ontbijt maar de eetkamer was ronduit smerig, met veel gebruikte ontbijtspul en vieze borden en kopjes op de tafels. We hebben op een schonere plaats in de buurt Ontbeten. Personeel was onvriendelijk en niet geinteresseerd. We hadden 210 euro betaald voor een tweepersoonskamer (stapelbed) en 2 handdoeken voor 2 overnachtingen. Het was veel te veel voor het gebodene. Onze overburen kregen n waarschuwing vanwege de stankoverlast in hun kamer Nee, we raden deze accomodatie niet aan. Enig pluspunt was de goede Wifi ontvangst.
Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie backpacker in hartje Temple Bar

Raf, 4-8-2010

Dit hostel ligt midden in de uitgangsbuurt van Dublin. De kamers zijn zeer basic, maar wel goed verzorgd. Er staan stapelbedden op de kamers. Het ontbijtbuffet is simpel met toast, cereals, fruit, yoghurt en fruitsap, koffie of thee. Goede prijs, maar daarom mag je ook geen luxe verwachten.
Gereisd met vrienden in november 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Oliver St. John Gogarty in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Oliver St. John Gogarty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Oliver St. John Gogarty scoort een 4.57 uit 10 op basis van 2 reviews.