Hotel North Star ***

Hotel North Star
North Star
7,5

20 reviews over Hotel North Star in het Nederlands

Fijn hotel voor een citytrip!

Sharon, 27-7-2014

Hotel is zeer goed gelegen voor een citytrip. Op wandelafstand van de winkelstraten en de 'hop on hop off' bussen. Vriendelijke ontvangst. Doen zelfs moeite om je in het Frans aan te spreken, alhoewel we van Vlaanderen zijn. Maar vonden we wel tof! Lekker ontbijt, vriendelijke mensen. Net hotel alsook de kamers. Gratis wifi op de kamer die trouwens uitstekend werkt. Geen lawaaihinder van het station. Kamers beschikken over airco en kan je zelf bedienen. Het hotel heeft een eigen parking en zij parkeren je auto voor je. €10 per nacht, maar 24/24 beveiliging. Dus dat is wel top! Heel tevreden! Voor ons wel een topper dit hotel.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Super!

Joyce, 29-3-2014

Wij hebben anderhalve week overnacht in dit hotel en dit is ons prima bevallen. De mensen aan de receptie hebben ons geholpen met het regelen van uitstapjes en zorgde er binnen 10 minuten voor dat we de mooiste dingen van Dublin konden zien. Andere mensen hebben het over lawaai over treinen maar dit valt reuze mee. Het eten was super en er was genoeg keuze voor iedereen. Ook is het personeel zo aardig dat wanneer je s'nachts vertrekt (4:00) ze je om 3 uur ontbijt komen brengen met nog meer dan je had aangegeven! De kamers waren ook prima net zoals de bedden. in een paar minuten lopen ben je zo in het centrum om te gaan winkelen of een bus te nemen!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Hotel centraal gelegen in Dublin

w&b, 16-11-2013

Het Norh Star Hotel ligt in het centrum van Dublin. Het hotel bevindt zich dicht bij een opstap/afstapplaats van de Airlink die de Luchthaven verbindt met het centrum van Dublin. Het ligt rechtover de DART, een treinverbinding met de omgeving rond Dublin.

Het hotel ligt in een buurt waar het gezellig winkel is en op een kwartier wandelen van Temble Bar, de uitgangsbuurt van Dublin.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

aanrader

Osita, 14-11-2013

op wandelafstand van O'Connell Street. Zeer mooi gerenoveerde kamers , niets op aan te merken. zeer goede prijs-kwaliteit-verhouding !
Gereisd met vrienden in september 2013

Prima Hotel voor een paar dagen Dublin!

M. Wigmore, 20-11-2012

North Star Hotel is ons prima bevallen.

Mooie kamer, prima bedden. Het rook inderdaad bij de ingang een beetje mufig, maar alleen daar in die gang.

Vriendelijk personeel. We hebben 1 x in het hotel gegeten, dat was prima.

Ook het ontbijt (buffet) was prima.

Prima prijs/kwaliteit verhouding!

Gereisd met vrienden in november 2012

afgelegen hotel met trein langs hotel

janvalkjr, 23-9-2011

was op zich een leuk budget hotel maar toch wel een flinke wandeling van het centrum, kamers zij oud, en achter het hotel wordt nog steed ge/verbouwd.

eten in de baar (lees aan de bar) was wel aardig, in tegenstelling tot andere berichten zijn wij wel goed geholpen door personeel.

Gereisd met vrienden in mei 2005

Afrader! Vies hotel met zeer slechte bedden.

Siti1980, 31-5-2011

Het hotel ligt op 10 min. loopafstand van de O'Connel Street. Dit is dan ook direct het enige pluspunt van het hotel.

De entree van het hotel is mooi. De muffige geur bij de receptie is echter al een voorteken van de vervallen staat van het hotel. Wij hadden niet de suites, maar 'gewone' kamers (zo uit mijn hoofd zaten we op de 3e verdieping). De bedden waren erg slecht; er zaten enorme kuilen in.

We hadden het geluk dat we niet aan de kant zaten waar de treinen voorbij denderen. We hadden wel veel geluid van de buurt achter ons. In de avonden zaten er beneden onze kamer veel hangjongeren. Elke woordenwisseling konden we letterlijk volgen.

Dublin is een leuke stad, maar zoek dan wel een ander hotel!

Gereisd met partner in februari 2011

volgende keer ander hotel

T. Hendricks, 22-3-2011

1st een kamer gekregen die al in gebruik was. volgende kamer stonk naar n beerput en een koude douche, vervolgens kamer naast de pub etc. Een incompetente baliemedewerkster en een bijna scheldende roommanager. Niet echt een warm welkom! Het is een oude, gehorige niet echt schoon hotel. vond de prijs/kwaliteit slecht. Dublin is een geweldige stad waar we zeker nog een keer komen maar niet in dit hotel!!!
Gereisd met partner in maart 2011

Een superleuke plek om te logeren!

Nele Vanermen, 5-10-2010

North Star hotel heeft alles wat je als reizeiger zoekt! Het is een leuk hotel op wandelafstand van het centrum van dublin. Wil je dichtsbijzijnde steden bezoeken?? het stations is recht over de deur. Zeer vriendelijk personeel, propere kamers en een lekker uitgebreid ontbijt!
Gereisd alleenreizend in december 2009

Simpel en goedkoop

Marjolein, 27-8-2009

Simpel, leuk aangekleed hotel. Volgens mij in laatste jaren wat opgeknapt.

Ligt een beetje buiten het centrum, maar aangezien Dublin niet zo groot is, maakt dat niet veel uit. Ligt ook op loopafstand van het Central bus Station, erg makkelijk wanneer je met de airport-shuttle reist.

Goed hotel voor een citytrip: simpel, maar toch leuk en goedkoop!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor North Star bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel North Star in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel North Star zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel North Star scoort een 7.48 uit 10 op basis van 21 reviews.