Hotel Litton Lane **

6,4

4 reviews over Hotel Litton Lane in het Nederlands

Top locatie

Ed, 9-3-2009

Leuk hostels, gezellige sfeer op een absolute top locatie.

Veel jongeren. Keuken niet super schoon. WC en Douche cker niet slecht

Gereisd met vrienden in februari 2007

Bianca, 19-7-2006

Absoluut een toplocatie om te verblijven als je student bent! Prima prijs en je hoeft toch alleen maar te slapen.

Ze hebben goedkope kamers met stapelbedden waar je met een stuk of 8 mensen slaapt.

Het is natuurlijk niet superschoon, maar zoals ik zeg: de bedden zijn schoon, dat is belangrijkste.

Het eten smorgens is nèt eetbaar. Geen luxe verwachten.

Het personeel is aardig en helpt waar ze kunnen. Ook geven ze goede tips voor als je wat wil bezoeken e.d.

Douches niet zo schoon, zorgen voor slippers. Wc's goed te doen.

En overal dichtbij, dat is echt heel prettig! Hotel ernaast heeft gratis elke avond ierse dansers die optreden en een pub. Hartstikke gezellig!

Prima hostel! Voor kinderen denk ik niet zo heel geschikt, zijn veel jongeren, die ook zuipen...:)

Ik ben er nu 3x geweest. Dit weekend ga ik weer naar Dublin, maar niet naar dit hostel, ze hebben niet gereageerd op mijn email, heb een ander hostel gekozen.

Gereisd alleenreizend in januari 2006

marco levering, 15-3-2006

Je hoeft inderdaad geen luxe te verwachten, maar het is een prima hostel om een paar nachtjes in te verblijven. Prima personeel, security.

Douches beetje vies, maar maakt niet uit na een paar pints heb je dat niet meer door!

Volgende keer in Dublin zou ik hier weer heen gaan

Gereisd anders in maart 2006

wim decraemer, 9-5-2005

Zeer aangenaam hostel, met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Verwacht geen luxe : je hebt een zeer goed bed en een basisontbijt. Hou er wel rekening mee dat je in een luidruchtige buurt van Dublin zit, maar het valt echt mee. Wij waren er met 8 personen en hebben er ons goed geamuseerd. Het is er zeer net en de security is er zeer goed. Een aanrader
Gereisd anders in mei 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Litton Lane bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Litton Lane in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Litton Lane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Litton Lane scoort een 6.4 uit 10 op basis van 5 reviews.