Hotel Le Cirk ***

Hotel Le Cirk
Le Cirk

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Cirk bij:

1 review over Hotel Le Cirk in het Nederlands

Keurig stadshotel!

tim.breure, 11-2-2010

Toen ik dit stadshotel boekte ging het me vooral om de locatie, die is namelijk perfect. Je loopt vanaf de ingang van het hotel zo op alle bezienswaardigheden af en de twee winkelcentra zijn ook op steenworpafstand. Vaak kunnen dit soort hotels daarom een beetje simpel en/of afgeleefd zijn, hoe jong ze ook zijn. Le Cirk niet! De kamers zien er verrassend netjes uit, met mooi meubilair en dito stoffering. Zeker een aanrader en mochten we weer teruggaan naar Dublin zou ik deze zo weer kiezen. Enige nadeel is, omdat je zo dicht in het centrum zit je 's avonds laat nog wel muziek en mensen hoort. En niet is een keer, maar ongeveer constant tot zegge 2 uur 's nachts. Wij sliepen hier makkelijk doorheen maar als je een lichte slaper bent is het zeker minder!
Gereisd met partner in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Cirk in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Cirk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Cirk scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.