Hotel Jury's Custom House Inn ***

6,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Jury's Custom House Inn bij:

2 reviews over Hotel Jury's Custom House Inn in het Nederlands

Petra van Buuren, 19-5-2008

weekendje dublin met onze 2 zonen (18 +20 jaar)doel: winkelen, drinken, bijkletsen, en zorgeloos genieten.Bij aankomst kapot gordijn, wel snel gemaakt, maar toen kon het niet dicht. weer gebeld weer snel gemaakt maar nu kon het ene deel niet meer open. 2e nacht viel de stroom uit ( ook de wekkers dus, gelukkig hoefden wij geen vliegtuig te halen)Lopen naar temple bar ong. 30 min. vonden wij te ver, ook het lopen naar o connelstreet vonden we te ver (15-20 min). wij vonden dit hotel zeker niet centraal gelegen en erg duur (prijs/kwaliteisverhouding). jammer. barpersoneel was niet echt vriendelijk, kamers waren wel netjes en schoon.het is de hele dag en nacht erg druk en rumoerig op de straat recht voor het hotel.slapen met een open raam is bijna niet mogelijk. Dublin zelf is geweldig !!! sociale vriendelijke en goedgehumeurde mensen die ieren. Het vervoer van en naar het vliegveld met 4 personen is met de taxi (ong 22 euro)goedkoper en gemakkelijker dan met de bus (24 euro) verder TOP
Gereisd familie in mei 2008

N. van der Elst, 24-3-2008

Prima hotel met nette kamers. Vooral goed als uitvalsbasis voor concerten in The Point. Het ligt op 15 minuutjes lopen van O'Connolstreet. Aan de voorkant wel wat lawaai door vrachtwagens die naar de haven rijden.
Gereisd met vrienden in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jury's Custom House Inn in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jury's Custom House Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jury's Custom House Inn scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.