Hotel IMI Residence ***

IMI Residence
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel IMI Residence bij:

1 review over Hotel IMI Residence in het Nederlands

Mooi hotelletje in de rand van Dublin

Glenn De Nys, 14-4-2009

ik vond IMI een mooi hotelletje. Ik moet er wel aan toevoegen dat het enkel geschikt is voor reizen met een auto, aangezien het wel een 30km van het vliegveld ligt. Het hotel heeft mooie kamers, een goede service, zeer netjes enkel het ontbijt laat te wensen over. Weinig keuze (enkel toast, voorverpakte kaasblokjes en ham). Het hotel ligt dicht bij het shopping center van Dundrum (vergelijkbaar let het wijnegem shopping center) met tal van eetfaciliteiten). Kortom een goed budgetvriendlijk hotel voor diegene die per auto reizen. Er is wel een bushalte voor het hotel maar ik zou niet weten naar waar deze bus gaat.
Gereisd met partner in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IMI Residence in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IMI Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel IMI Residence scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.