Hotel Finnstown Country House ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Finnstown Country House bij:

2 reviews over Hotel Finnstown Country House in het Nederlands

Gezellig,huiselijk,genieten van een Guinness

Ellen, 5-9-2016

We hebben wel een auto gehuurd om naar Dublin te kunnen gaan of om de omgeving te ontdekken.

Ik was meteen verliefd op Dublin en de mensen die daar wonen, zo vriendelijk en behulpzaam.

Ik voelde me er meteen thuis en nu hebben we ook familie mee genomen om hun ook dat gevoel te geven.

Daarom was dit alweer de tweede keer dat we bij Finnstown gelogeerd hebben en het zal zeer zeker niet de laatste keer zijn.

Prachtige natuur, heel veel historie maar ook prachtige winkels om te shoppen.

Voor jong en oud is Ierland geschikt.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Uitstekend hotel

Hans en Kathleen, 17-3-2014

Het Finnstown House Hotel is nagenoeg onze vaste verblijfplaats als wij Ierland bezoeken. Het heeft een uitstekend ligging tov Dublin en is snel te bereiken vanaf het vliegveld. Oud country house waar wij ons erg thuisvoelen. Goede kamer tegen een goede prijs. Irish Breakfast aan te bevelen. Personeel zeer klantvriendelijk en attent. Diner is goed. Heerlijke Afternoon tea. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Goed zwembad en gym.
Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Finnstown Country House in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Finnstown Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Finnstown Country House scoort een 8.4 uit 10 op basis van 2 reviews.