Hotel Days Inn Rathmines ***

6,6

6 reviews over Hotel Days Inn Rathmines in het Nederlands

Een beetje afgelegen

gejah, 6-1-2010

Het hotel is niet slecht, maar zeer onpersoonlijk. Ook de discotheek eraan gekoppeld vond ik geen aanrader. Temeer omdat het ontbijt in een hoek in de disco is. Het ruikt daar niet echt lekker. De kamer was ok, zeker voor die paar nachtjes. Er gaan wel redelijk wat bussen naar het centrum, maar ik zou dit hotel niet nog een keer kiezen. Gewoon erg onpersoonlijk.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2007

NOOIT MEER ABSOLUUT NIET AAN TE BEVELEN!!!

Lena, 3-8-2008

Er is een dancing met nightclub aan verbonden (waar je je breakfast gebruikt !!!), en als je een kamer boven de dancing hebt (de straatkant) dan mag je alle nachtrust vergeten. Als je bij de receptie dit meldt geloven ze je niet, tot je de receptionist verplicht naar de kamer te gaan om dit zelf vast te stellen. Het blijkt het "smoking"-gedeelte van de dancing op het open terras dat onder de kamers ligt. Vergeet het slapen. Uiteindelijk hebben we voor de laatste nacht een kamer aan de achterzijde (kant parking hotel) gekregen. Voor de lawaaihinder van die nacht zelf kregen we géén compensatie, men dreigde zelfs het verlaten van het hotel te verbieden hoewel wij om 7 uur am het vliegtuig dienden te halen. Wij vroegen gewoon het normale tarief van 69€ voor die nacht ipv de 99€ die ze in WE aanrekenen. Geen frigo. ZEKER NIET AAN TE BEVELEN!!!
Gereisd met partner in juli 2008

Ron de Rooy, 27-8-2007

Dit is geen hotel voor mensen die rustig van hun vakantie willen genieten. Ook niet voor liefhebbers van uitzicht op het bruisende centrum. Pal onder het hotel ligt een nachtclub en als je een vroege bedduikelaar bent, zou je daar wel eens last van kunnen hebben. Vraag dus een plek op één van de bovenste etages. Ook is het centrum een eind (half uurtje) lopen, maar daar heb je als eventueel eigenaar van een buskaart geen last van.

Bovenstaand waren de enige minpunten van het verder i.m.o. prachtige hotel. De bedden zijn gigantisch en de (niet al te ruime) kamers zeer schoon. Iedere dag een fris opgemaakt bedje en schoongemaakte badkamer. Het ontbijt is niet overdreven ruim, maar wel erg lekker.

Al met al een aanrader.

Gereisd familie in augustus 2007

T.V. Wagemaker-Holt, 21-6-2007

In de reisgids stond vermeld: Ligging vlakbij het centrum, maar da's absoluut niet waar. Het is minimaal 20 minuten lopen!! Verder waren de kamers oke. Televisie met DVD-speler, radio cd-speler werkte niet. Mogelijkheid om thee en koffie te zetten op de kamer! Ontbijt traditioneel Iers in een wat viezige onbijtzaal annex eetcafé. Als ik volgende keer weer naar Dublin ga, ga ik absoluut niet meer naar dit hotel!
Gereisd met vrienden in september 2006

D.Wouters, 19-10-2006

Prima hotel!!

Zelf via D-reizen geboekt.

Erg schone en nette kamers,elke dag goede housekeeping met schone handdoeken.

Een echte full Irish breakfast.

Het is ongeveer 20 minuutjes lopen vanaf het centrum,dus goed te doen,met de bus zon kleine 10 minuutjes voor 1,35 euro.

Het enigste minpuntje is dat ze vergeten bij de boeking te vertellen dat je 25 euro per dag moet betalen als een soort borg.

Kan je dit niet,is je id achterlaten voldoende.

Verder prima na ons zin gehad!

Gereisd met partner in oktober 2006

P. Janssen, 15-3-2006

Dit hotel heeft een naamsverandering

ondergaan het heet voortaan Days Hotel Rathmines. Goed hotel, mooie ruime kamers. voortreffelijk ful irish breakfast.

Gereisd anders in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Rathmines in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Rathmines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Days Inn Rathmines scoort een 6.57 uit 10 op basis van 7 reviews.