7,3

7 reviews over Hotel Days Charleville in het Nederlands

G.E. Germann, 7-11-2007

Er zat onder het hotel een disco/bar. Deze was ERG goed te horen in de hotel kamer, tot ongeveer 02:30 (vrij en zat). Gelukkig konden we met de hotelpas gratis naar binnen.

Op de andere dagen do en vrij hoorde je de rokers praten voor het hotel en disco/bar.

De bedden waren super! De kamer prima, strijkplank, haarfeun, bad, douche en netjes

Gereisd met vrienden in november 2007

L.A.J. Frijns, 30-10-2007

er ligt een disco meteen naast het hotel die vrij hard de muziek draait. ik heb hier zelf geen last van ondervonden, maar kan me voorstellen dat andere bezoekers hier wel last van ondervinden
Gereisd met vrienden in oktober 2007

L. van Heeringen, 1-9-2007

Het is een aardig eindje lopen naar de dichtstbijzijnde tramhalte om in het centrum te komen en de bussen rijden wel door de straat, maar er staat niet aangegeven op een infobord hoe ze rijden dus je stapt niet zomaar lukraak op een bus.

Ook vond ik het een beetje raar dat op onze reispapieren stond dat het hotel Days Rathmines heette, maar Het heet Days hotel charleville.

S, 30-8-2007

Hotel ligt redelijk eind van het centrum af. Rand centrum is ongeveer 25 min lopen, maar kan ook goedkoop met de bus. Op zaterdag was er wel veel geluidsoverlast van de naastliggende bar. De overige nachten echter niet. Het hotel zelf is netjes en het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Dublin zelf is zeker een aanrader. Leuke en gezellige stad.

Richard, 22-8-2007

veel geluidsoverlast van discotheek die overigens 'smorgens wordt omgetoverd tot ontbijtzaal. vervelend vind ik dat ze vragen om een blanco getekende sheet van je credit card soort borg, na weigering moest ik mijn paspoort in bewaring geven of €25 per persoon per nacht als borg betalen.
Gereisd anders in augustus 2007

J. Matena, 20-8-2007

Mooi hotel, mooie schone kamers. Veel geluid van de straat en overlast van naburige nachtclub.

m simons, 19-8-2007

Prima en klantvriendelijk hotel met schone en nette kamers.

Hotel beschikt over twee vleugels; echter onbegrijpelijk dat onder één van de twee een discotheek is gehuisvest, waarvan behoorlijk wat geluidsoverlast is.

Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Charleville in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Charleville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Days Charleville scoort een 7.29 uit 10 op basis van 7 reviews.