8,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Crowne Plaza Dublin Blanchardstown bij :

6 reviews over Hotel Crowne Plaza Dublin Blanchardstown in het Nederlands

prima hotel, netjes en schoon

Ria, 6-9-2016

beetje zakelijk, vriendelijk personeel
Gereisd met partner in mei 2016

Prachtig hotel vlakbij de luchthaven.

., 17-11-2013

Het Crowne Plaza ligt naast de snelweg M50 en is gunstig gelegen, slechts 8 km van de luchthaven van Dublin. Tegenover het hotel ligt het Blanchardstown winkelcentrum met 180 winkels, bioscoop, restaurants etc. Er zijn gratis parkeerplaatsen direct voor het hotel of in de garage van het hotel. Onze kamer was modern ingericht met een tweepersoonsbed met leeslampjes, zithoek met twee fauteuils, bureau, tv, minibar, waterkoker. De badkamer was met bad, toilet, douche, grote spiegels aan de wastafel, make-up spiegel en föhn beschikbaar. Op de 2de verdieping is er een klein business center met meerdere computers en een printer. Hier kan men gratis mail checken, online-inchecken en boarding pass afdrukken. Wifi is overal beschikbaar. Het ontbijtbuffet in het restaurant Forchetta, waar je ook lekker Italiaans kan eten vanaf 18:00, is zeer afwisselend, hier zal je voor ieder wat vinden. Het Crowne Plaza is geschikt voor een tussenovernachting aan het begin of einde van een Ierlandreis. Voor een kort verblijf in Dublin zou ik aanraden een hotel in het centrum te nemen, waar je niet echt een auto of het openbaar vervoer hoeft te nemen.
Gereisd anders in november 2013

Het Highlight Hotel tijdens een busrondreis.

., 28-9-2013

In dit hotel waren we aan het begin en het einde van een busreis door het Zuiden van Ierland. Het was absoluut beter dan alle andere hotels. We namen dan ook graag op de koop toe dat het buiten Dublin ligt, maar met de bus geraak je makkelijk in de stad. Het.
Gereisd anders in september 2013

Mooi hotel aan de rand van Dublin.

., 24-7-2013

Een erg mooi hotel aan de rand van Dublin. We waren daar aan het einde van onze rondreis door Ierland, om nog een paar dagen in Dublin door te brengen. Met de buslijnen 39 en 39A geraak je makkelijk in de stad (€2.80 per rit) en kan je de auto in de ondergrondse parkeergarage van het hotel laten staan (parkeerplaatsen in Dublin zijn duur). De inrichting van het hotel is heel mooi en echt modern. De badkamer had een douche en een ligbad (maar in geen van beide een draaibare douchekop). Wifi is beschikbaar op alle kamers en het werkte ook zonder problemen. Het personeel bij de receptie was erg vriendelijk en behulpzaam. Wij zullen het hotel zeker nog eens boeken.
Gereisd anders in juli 2013

topligging voor winkelfans en voor de auto.

., 12-5-2013

Goede ligging van het hotel, als je met de auto reist. Parkeergelegenheid voor het hotel en in de garage van het hotel. Nadeel - gigantisch winkelcentrum direct voor het hotel aan de ene kant en aan de andere kant - een snelweg. We hadden een kamer op de bovenste verdieping met uitzicht op het winkelcentrum. Restaurant - Italiaans - voldeed niet volledig aan onze verwachtingen. Leuk vriendelijk personeel, goed ingerichte en schone kamer.
Gereisd anders in mei 2013

Elegant - zo goed als nieuw hotel, buiten Dublin.

., 10-10-2012

Dit zo goed als nieuwe en elegante hotel in de buurt van Dublin is ons bevallen. De kamer had een mooie inrichting, mooi bed, alles heel schoon en zo goed als nieuw. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Voor gasten die het hotel tijdens hun verblijf in Dublin kiezen, vind ik het niet zo geschikt, aangezien het behoorlijk ver van het centrum ligt. We hadden een huurauto tijdens ons verblijf in Ierland en waardeerden de goede verkeersverbinding en nabijheid van de luchthaven. De auto konden we gratis parkeren. Op loopafstand bevindt zich een groot winkelcentrum in de buurt van het hotel. We hebben een keer 's-avonds in het hotel gegeten - zowel de kwaliteit als de prijs was in orde. Er zijn twee restaurants in het hotel. Onze conclusie: goed en nieuw hotel, in beperkte mate voor stedentrip in Dublin geschikt, goed voor een tussenovernachting aan het einde of begin van een reis door Ierland, dicht bij Dublin en de luchthaven.
Gereisd anders in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza Dublin Blanchardstown in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza Dublin Blanchardstown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crowne Plaza Dublin Blanchardstown scoort een 8.6 uit 10 op basis van 6 reviews.